1396/03/07 تعداد بازدید: 1123
print
بازدید سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از کارگاه های مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره دو مشهد

سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری خراسان رضوی از اجرای طرح آموزش خیاطی بانوان سرپرست خانوار در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره دو مشهد بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، میرشاهی سرپرست دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری با حضور در کارگاه خیاطی سفینه النجاه از نزدیک روند آموزش زنان سرپرست خانوار را در مرکزآموزش فنی و حرفه ای شماره دو  مشهد مورد ارزیابی قرار داد.

وی در این بازدید اظهار کرد: لازم است تا آموزش فنی و حرفه ای به این سمت حرکت کند که آموزش های ویژه زنان سرپرست خانوار به اشتغال آنان ختم شود.

وی  ضمن تقدیر از تلاش های آموزش فنی و حرفه ای جهت مهارت آموزی زنان سرپرست خانوار این آموزش ها را عامل رشد و توسعه اقتصادی عنوان کرد.

میر شاهی در ادامه از کارگاه انستیتو مصنوعات چرم مرکز مذکور بازدید به عمل آورد.

گفتنی است کارگاه خیاطی سفینه النجاه درقالب تفاهمنامه همکاری آموزشی بین این اداره کل و مجمع خیرین استان در زمینه آموزش های خیاطی منجر به اشتغال برای زنان سرپرست خانوار ایجاد و فعال شده است.

نظرات:

loader