1395/08/01 تعداد بازدید: 1205
print
انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و موسسه آموزش عالی اسرار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و رییس موسسه آموزش عالی اسرار تفاهمنامه همکاری به امضا رساندند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، تفاهمنامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی و موسسه اموزش عالی اسرار با حضور روسای دو نهاد به امضا رسید و مبادله شد.

این تفاهمنامه به منظور تعامل و همکاری مشترک در زمینه های نیاز سنجی آموزشی، کارآفرینی، آموزش های مهارتی و فعالیت های پژوهشی و با هدف مشارکت در توسعه اشتغال پایدار و مبارزه با پدیده بیکاری و ارتقاء شایستگی های مهارتی و حرفه ای دانشجویان با رویکرد رفع نیاز بازارکار به نیروی متخصص به امضا رسید.

در مراسم امضای این تفاهمنامه مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی بر لزوم اجرایی بودن تفاهمنامه تاکید کرد.

افشین رحیمی افزود: محصول مطلوب همیشه نتیجه همکاری و تعامل و هماهنگی بوده است.

وی ادامه داد: با خروج اولین گروه از دانشجویان مهارت آموخته در قالب این تفاهمنامه می توان از نتیجه حاصله در خصوص تاثیر مهارت آموزی در کنار دانش در زمینه اشتغال ارزیابی لازم را به عمل آورد و به نقاط ضعف و قوت آن پرداخت.

در ادامه این جلسه رییس موسسه آموزش عالی اسرار اظهار کرد: در حال حاضر بایستی شکاف بین کارگر فنی و مهندسین به وسیله تربیت تکنسین پر شود که این امر با به کارگیری آموزش های فنی و حرفه ای میسر می باشد.

حبیب ا... دعایی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم دانشجویانی با مهارت وارد بازار کار نماییم در واقع خدمت شایانی به جامعه داشته ایم.

در این جلسه همچنین مقرر شد مدیران اجرایی، اساتید و هیات علمی موسسه آموزش عالی اسرار از کارگاه های تخصصی مراکز آموزش فنی و حرفه ای مشهد بازدید به عمل آورند.

 

 

نظرات:

loader