1396/05/04 تعداد بازدید: 1397
print
امام جمعه کاشمر: فرهنگ اشتغال در جامعه باید بازنگری شود

امام جمعه کاشمر در جمع کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گفت: آموزش فنی و حرفه ای باعث ایجاد انگیزه و هدف در زندگی افراد می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش های فنی و  حرفه ای خراسان رضوی، رییس و کارکنان مرکز آموزش فنی و  حرفه ای کاشمر در هفته ملی مهارت به دیدار امام جمعه شهرستان رفتند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی ضمن تبریک هفته ملی مهارت به کارکنان ، مربیان و مدیران آموزشگاه های آزاد شهرستان از نقش و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه سخن گفت و سازمان آموزش فنی و حرفه ای را سازمان مقدسی دانست.

وی ادامه داد: آموزش فنی و حرفه ای باعث ایجاد انگیزه و هدف در زندگی افراد شده  واستعداد های نهفته در وجود افراد را شکوفا می سازد.

طباطبای با بیان اینکه در فرهنگ ما اشتغال افراد به گونه ای تعریف شده که تنها افراد پشت میز نشین صاحب شغل هستند گفت: فرهنگ اشتغال در جامعه باید بازنگری شود.

وی ضمن تاکید بر آموزش روحانیون و طلاب شهرستان در زمینه های فضای مجازی، اینترنت و آموزش زبان انگلیسی خاطر نشان کرد: طلاب در جامعه امروز باید با فضای مجازی و اینترنت آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه خداوند هیچ موجودی را هنرمند تر از انسان نیافریده است افزود: ارزش هر انسان به هنر او می باشد و این آموزش های فنی و حرفه ای است که می تواند این فن و هنر را در اختیار مردم قراردهد.

در ادامه این نشست ابوالفضل خبازی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر به بیان گزارشی از عملکرد سال 95 و اجرای برنامه ها و تعهدات سال جاری و موفقیت های بدست آمده مرکز پرداخت.

 

 

نظرات:

loader