1397/07/30 تعداد بازدید: 1318
print

رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم مشهد در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان شهر از امکان برگزاری دوره های مهارتی مرتبط با حوزه ورزش گفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، سیروس نخودچی رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم مشهد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به دیدار با احمد صالح نژادرئیس اداره ورزش و جوانان این شهر رفت و ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون فعالیت های مراکز آموزش فنی و حرفه ای و استانداردهای آموزشی مرتبط با حوزه ورزش اعلام کرد: آماده همکاری با اداره ورزش و جوانان مشهد در جهت اجرای دوره های آموزشی مشترک در حوزه تربیت بدنی و ورزش خواهیم بود.

نخودچی افزود: تقاضای فراگیری مهارت های ورزشی به خصوص، ورزشهای همگانی درمهارت آموزان مراکز فنی وحرفه ای وجود دارد و تعامل دو مجموعه می تواند پاسخگوی این نیاز باشد.

در این دیدار صالح نژاد نیز با بیان اینکه برنامه ریزی برای رشته های ورزشی که استاندارد آموزشی آن در سازمان فنی و حرفه ای وجود ندارد بایستی یکی از اقدامات آینده باشد  عنوان کرد: آماده ی همکاری و ارتباط دادن فنی و حرفه ای با هیات های ورزشی است ، چرا که فنی و حرفه ای توانایی برگزاری بسیاری از دوره ها را دارد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه اکثر تجهیزات ورزشی وارداتی است ، در حوزه تعمیر دستگاههای ورزشی نیروی متخصص بسیار کم است و ورود سازمان فنی و حرفه ای به این حوزه می تواند کمک بسیار موثری باشد.

 

نظرات:

loader