1396/03/10 تعداد بازدید: 1788
print

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: تاکنون حکم کارگزینی 2430نفر از پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صادر و مقدمات تبدیل وضعیت 1158 نفر دیگر آنها فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،محمد امین سازگارنژاد معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت:با توجه به آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، 6440 نفر در خردادماه سال 1394 در آزمون سنجش علمی استخدام مربیان حق التدریس شرکت کردند.

 

وی افزود: از تعداد افراد قبول شده فوق پس از انجام مراحل قانونی تاکنون برای تعداد 2430 نفر حکم کارگزینی صادر گردیده و برای تعداد 1158 نفر که مقدمات تبدیل وضعیت آنها فراهم شده است ، پس از تخصیص پست از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر دستگاهها در استانها، اقدام لازم به عمل می آید.

 

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور اعلام کرد: سال گذشته 75 درصد مشکل استخدام مربیان حق التدریس این سازمان حل شد و 25 درصد آن به دلیل وجود برخی دستورالعمل های قانونی باقی مانده است که به دنبال برطرف کردن آنها هستیم.

 

نظرات:

loader