1398/12/26 تعداد بازدید: 729
print
اقدامی جهادی با استفاده از پتانسیل های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در تولید ماسک و لباس بیمارستانی

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در اقدامی جهادی با استفاده از پتانسیل های این اداره کل ماسک و لباس بیمارستانی تولید می نماید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در اقدامی جهادی این اداره کل با استفاده از پتانسیل تعدادی از مراکز آموزشی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای تحت نظمش در این استان با همکاری خیرین در حال تولید ماسک و لباس بیمارستانی می باشد.

در این مرحله روزانه تعداد 5000 عدد ماسک و 500 عدد لباس بیمارستانی تولید می گردد که این ظرفیت در حال توسعه می باشد و تاکنون تعداد 26000 عدد ماسک در سطح استان تولید و در اختیار مراکز درمانی قرار گرفته است.

این تولیدات با همکاری 9 مرکز آموزش فنی و حرفه ای بوده و در حال حاضر با حضور مراکز شهرستان های مشهد، گناباد، خلیل آباد، تربت حیدریه، نیشابور، سبزوار، تربت جام و بردسکن می باشد.

در این اقدام مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان های درگز، قوچان، جغتای، کاشمر، فیروزه، رشتخوار، بجستان، چناران، سرخس، فریمان، کلات، تایباد، خواف، مه ولات، باخرز و جوین نیز آمادگی خود را به فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان های مربوطه اعلام نموده اند تا در صورت ضرورت آن مراکز نیز فعال شوند.

نظرات:

loader