دیدار با امام جمعه شهرستان کاشمر بمناسبت هفته ملی مهارت
1397/05/02 تعداد بازدید: 2426
print
دیدار با امام جمعه شهرستان کاشمر بمناسبت  هفته ملی مهارت

رئیس ،کارکنان ، مدیران و مربیان آموزشگاههای آزاد شهرستان بمناسبت هفته ملی مهارت ، کارآفرینی و مهارتهای فنی و حرفه ای با امام جمعه شهرستان کاشمر دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی مرکز کاشمر در خراسان رضوی ،بمناسبت هفته ملی مهارت ، کارآفرینی و مهارتهای فنی و حرفه ای رئیس ،کارکنان ، مربیان و مدیران آموزشگاههای آزاد با حجت الاسلام طباطبائی امام جمعه شهرستان کاشمر ملاقات نمودند . در این دیدار ، طباطبائی امام جمعه شهرستان کاشمر ضمن خیر مقدم و تبریک هفته ملی مهارت و کارآفرینی به کارکنان ، مربیان و مدیران آموزشگاههای آزاد اظهار داشت :گسترش آموزش های فنی و حرفه ای نقش مهمی در افزایش اشتغال مولد ، بهبود فضای کسب و کار در جامعه را برعهده دارد وی با اشاره به اینکه آموزشهای فنی و حرفه ای افراد را با توجه به شرایط اقتصادی جامعه آماده ورود به بازار می کند و بدین شکل مهارت های عمومی بازار کار و صنعت را مورد توجه قرار می دهد . وی ارتقاء مهارت افراد در کلیه صنوف را یکی از عوامل ایجاد اشتغال پایدار در جامعه عنوان نمود و گفت افراد پس از بدست آوردن دانش و مهارت های تخصصی در زمینه های مختلف می توانند در شغل های مناسب به فعالیت بپردازند و به عنوان کارآفرین برطرف کننده نیاز اصلی کشور باشند .

در ادامه ابوالفضل خبازی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کاشمر به بیان گزارشی از عملکرد سال 96 و اجرای برنامه ها و حرفه های جدید در سال جاری مطالبی را عنوان نمود .

نظرات:

loader