پیام تسلیت رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت در پی درگذشت دهیار روستای خواجه آباد
1402/01/21 تعداد بازدید: 71
print
پیام تسلیت رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت در پی درگذشت دهیار روستای خواجه آباد

به گزارش روابط عمومی مرکز سرولایت؛در پی درگذشت دهیار روستای خواجه آباد بخش سرولایت، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت پیام تسلیتی صادر کرد

در پی درگذشت دهیار روستای خواجه آباد بخش سرولایت، رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت  پیام تسلیتی صادر کرد.متن پیام به شرح زیر است؛

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون.
 ترجمان معنی مرگ، حضور جاودان انسان در محضر حق است که از پیشگاه او آمده‌ایم و باید در آستان او نماز عشق را به جا بیاوریم.

ناباورانه مطلع شدیم دوست عزیز و ارزشمندمان شادروان « محمد خیامی »دهیار روستای خواجه آباد بخش سرولایت شهرستان نیشابور که انسانی خوشنام و محبوب،متدین، دلسوز و پرتلاش و دارای فضائل ارزشمند اخلاقی بود، متاسفانه  دارفانی را وداع گفته است.
با نهایت تاثر و تاسف  این ضایعه بزرگ را ازطرف خود و همکاران این مرکز، به خانواده محترم و بزرگوار آن مرحوم و جمیع بستگانش، تسلیت و تعزیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو مندم.

بی شک مردم قدردان و شریف روستای خواجه آباد زحمات و تلاش های شبانه روزی آن مرحوم در جهت عمران و آبادانی روستا را فراموش نخواهند کرد.

روحش شاد و یادش گرامی.

 

 

نظرات:

loader