طنین انداز شدن زنگ انقلاب در بخش سرولایت
1400/11/13 تعداد بازدید: 172
print
طنین انداز شدن زنگ انقلاب در بخش سرولایت

به گزارش روابط عمومی مرکز سرولایت؛مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در بخش سرولایت، به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) در ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه امروز ۱۲ بهمن،در دبیرستان دخترانه الزهرا شهر چکنه با حضور بخشدار سرولایت،رییس آموزش و پرورش،رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و دیگر مسئولان و مدیران بخش و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز سرولایت؛مراسم نمادین نواختن زنگ انقلاب در بخش سرولایت، به مناسبت سالگرد ورود تاریخی امام خمینی (ره) در ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه ۱۲ بهمن،در دبیرستان دخترانه الزهرا شهر چکنه با حضور بخشدار سرولایت،رییس آموزش و پرورش،رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای و دیگر مسئولان و مدیران بخش و با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد

همچنین در ادامه روسا و مسئولین بخش با حضور در گلزار شهدا شهر چکنه با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب تجدید پیمان کردند.

همه ساله مراسم زنگ انقلاب روز دوازدهم بهمن ماه به مناسبت آغاز دهه فجر در مدارس سراسر کشور نواخته می‌شود. معمولا ویژه برنامه‌های ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی همزمان با به زمین نشستن هواپیمای ایشان در فرودگاه مهرآباد آغاز می‌شود. ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷، هواپیمای حامل امام امت در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست و فراق ۱۵ ساله مردم و امام پایان یافت.

بازگشت امام خمینی (ره) به ایران واقعه‌ای مهم در پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می رود. امام خمینی (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ پس از ۱۵ سال تبعید به ایران بازگشت و در تهران مورد استقبال نزدیک به سه میلیون نفر قرار گرفت. این روز در تقویم رسمی ایران با عنوان روز آغاز دهه فجر، مشخص شده‌ است.

نظرات:

loader