توانمندسازی دهیاران بخش در حوزه کارآفرینی
1402/09/06 تعداد بازدید: 13
print
توانمندسازی دهیاران بخش در حوزه کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی مرکز سرولایت؛در راستای افزایش توانمندی دهیاران سطح بخش سرولایت در زمینه کارآفرینی و مشاوره شغلی و همچنین تسهیلگری دوره کارآفرینی برنامه ریزی و اجرا گردید

جهت افزایش مهارت دهیاران در زمینه های کارآفرینی و مشاوره شغلی و تسهیلگری مرتبط با راه اندازی کسب و کار ، کلاس (مبانی تسهیلگری و کارآفرینی ویژه دهیاران) نیز در این مرکز برای دهیاران در حال اجرا می باشد.

 
مردانی رئیس مرکز ضمن تبریک  هفته جهانی کارآفرینی(۲۸ آبان تا ۴ آذر) برگزاری این دوره ی مهارتی را از مصوبات شورای اشتغال و مهارت آموزی بخش به ریاست بخشدار دانست.
وی اجرای این قبیل دوره های آموزشی  برای دهیاران ، که مانند بازوان نیرومند مهارت آموزی در کنار مربیان این مرکز ایفای نقش می کنند را بسیار مفید ارزیابی نمود و ابراز امیدواری کرد اجرای این دوره بتواند بیش از پیش در دهیاران این توانمندی را ایجاد نماید تا در زمینه مشاوره شغلی  و ایجاد کسب و کارهای جدید و  هدایت جوانان روستایی برای راه اندازی بنگاه های اقتصادی زود بازده متناسب با نیاز روستا های خود اقدام نمایند.
 
گفتنی است تا کنون چند دوره ی مهارتی دیگر از قبیل (کاربر icdl ، شهروند الکترونیک، راه اندازی شبکه دولت وکاربا سامانه ستاد و.... )به درخواست بخشداری برای دهیاران توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت برگزار گردیده است که مورد استقبال چشمگیر این عزیزان واقع شده است.
نظرات:

loader