افتتاح پروژه های اشتغالزایی در بخش سرولایت مصادف با فجر انقلاب 1401
1401/11/18 تعداد بازدید: 76
print
افتتاح پروژه های اشتغالزایی در بخش سرولایت مصادف با فجر انقلاب 1401

به گزارش روابط عمومی مرکز سرولایت؛در ۱۷ امین روز بهمن ماه افتتاح چند پروژه اشتغال زایی در روستای کلیدر با همکاری بنیاد برکت و مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت افتتاح گردید...

در ۱۷ امین روز بهمن ماه افتتاح چندین پروژه اشتغال زایی در روستای کلیدر که با تسهیلات بنیاد برکت و آموزش های فنی و حرفه ای امکان گشایش کسب کار برایشان فراهم گردیده افتتاح شد.

گفتنی است در سال ۱۴۰۱ از مجموع پرداخت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت در شهرستان نیشابور که بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال انجام شده است ۸۵ میلیارد در بخش سرولایت برای ۱۰۳ نفر اهالی فهیم بخش اشتغال به ارمغان آورده است.
این تسهیلات در قالب شورای اشتغال و مهارت آموزی با مشارکت مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت مصوب شده و در ۷ روستای هدف به متقاضیان راه اندازی کسب و کار اعطا گردیده است.
لازم به توضیح است که جلسات شورای اشتغال و مهارت آموزی بخش هر ۳ ماه یکبار به ریاست بخشداری سرولایت و دبیری مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت برگزار می پذیرد و در خصوص برنامه های اشتغالزایی آتی بخش بحث و بررسی صورت می گیرد و در حوزه هایی که نیاز به امر آموزش است مربیان مرکز آموزش فنی و حرفه ای سرولایت با مراجعه به روستاهای هدف دوره های آموزشی مربوطه را به نحو احسن برنامه ریزی و اجرا می نمایند.

نظرات:

loader