دیدار با فرماندار شهرستان خلیل آباد در هفته ملی مهارت
1397/05/07 تعداد بازدید: 1991
print
دیدار با فرماندار شهرستان خلیل آباد در هفته ملی مهارت

بمناسبت هفته ملی مهارت ، کارآفرینی و مهارت های فنی و حرفه ای رئیس ، کارکنان و مدیران آموزشگاههای آزاد با شاکری فرماندار شهرستان خلیل آباد دیدار نمودند .

به گزارش روابط عمومی مرکز کاشمر در خراسان رضوی؛ به مناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت و کارآفرینی ، رئیس و کارکنان و مربیان و آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای ، با حضور در دفتر فرماندار شهرستان خلیل آباد با مجتبی شاکری فرماندار شهرستان دیدار نمودند. مجتبی شاکری در این دیدار ضمن تبریک هفته کارآفرینی و ششم مردادماه روز ملی ترویج آموزش های فنی و حرفه ای، اظهار داشت: مهارت آموزی و گسترش مهارت و ارتباط تنگاتنگ مهارت آموزی با اقتصاد و تاثیر آن در رشد و شکوفایی و استقلال کشور بسیار حائز اهمیت است. وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: کسی که در فنی وحرفه ای آموزش ببیند علاوه بر حرفه آموزی و اخذ مدرک می تواند با راه اندازی کارگاه تولیدی زمینه اشتغال چندین نفر را نیز فراهم کند.
فرماندار خلیل آباد در ادامه بر ضرورت توسعه آموزش های فنی و حرفه ای بر اساس نیاز بازار کار شهرستان خلیل آباد تاکید کرد و افزود: امروز آموزش و مهارت آموزی به فرد برای اشتغال پایدار امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
وی در ادامه بر لزوم شناسایی واحدها و مشاغل سطح شهرستان و نیازسنجی دقیق حرفه های فنی و خدماتی در سطح شهرستان تاکید کرد.
در پایان این دیدار خبازی ،رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)، گزارش عملکرد سال ۹۶ و چهار ماهه اول سال ۹۷ را ارائه کرد و کارکنان فنی و حرفه ای مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند.

 

نظرات:

loader