مدیریت کارای دکتر امانی و دستان پرتوان استاد نعمتی
1401/06/24 تعداد بازدید: 78
print
مدیریت کارای دکتر امانی و دستان پرتوان استاد نعمتی

 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار، رئیس مرکز به همراه کارشناس مشاوره و کارآفرینی مجموعه از کارگاه آموزشی تولیدی فرش ابریشمی دستباف روستای احمدآباد بازدید به عمل آوردند.

آقای مهندس مهدی زاده اذعان نمودند که این کارگاه تجلی واقعی اصل سینرژیک بر مبنای کار تیمی نه صرفاً گروهی است که نمودی از 3=1+1 ناشی از همراهی مهارت استاد بزرگ فرش تزئینی جناب آقای نعمتی و مدیریت کارآفرین برتر منطقه آقای امانی می باشد. و مایه مباهات است که دوره های آموزشی فنی و  حرفه ای قالی بافی با وجود این بزرگواران منجر شده تا خوشه خوشه ی این هنر در وجود کارآموزان مشتاق منطقه بارور شود. و بازدید از کارگاه در فضایی دلنشین، صمیمی و دوستانه استاد نعمتی با کارآموزان، صحیفه های سخن گرانبهای ایشان در تلالو هر گره از نخ های متنوع و ملون بسیار ظریف ابریشمی دال بر عدم درک زمان در آن لحظه بود.

روحانی و دهیار روستا که اکنون به عنوان کارآفرین مجموعه ایفای نقش می نماید، هدف از این کار را کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و فقر بیان و دستیابی به بازارهای کشورهای عربی را مهمترین هدف مجموعه ترسیم نمودند. 

شایان ذکر است که قریب به اتفاق تابلوهای استاد نعمتی به وسیله ی واسطه ها به کشورهای خارجی فروخته شده و تنها مشکلات استاد، فروش سخت و عدم دسترسی مستقیم به مشتریان واقعی داخلی و خارجی بیان گردید که این مهم در کنار خلاء موجود از انتقال سال ها مهارت و تجربه به افراد ثالث بومی و ایرانی توسط کارآفرین جناب آقای امانی برطرف گردیده است.

در انتها به رسم یادبود لوح تقدیری که در هفته ملی مهارت به امضاء قلم مبارک فرماندار شهرستان جناب آقای مهندس باهوش رسیده بود تقدیم ایشان گردید.

نظرات:

loader