⭐️کسب یک مدال نقره ، یک مدال برنز و یک مدالیون برتری توسط جوانان نخبه مهارتی تربت جام در مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری
1402/09/26 تعداد بازدید: 19
print
⭐️کسب یک مدال نقره ، یک مدال برنز  و یک مدالیون برتری توسط جوانان نخبه مهارتی تربت جام در مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری

در مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری که در استان بوشهر برگزار گردید برادران احمد و عمران دوستی به ترتیب در رشته های کاشیکاری و اجرچینی موفق به کسب مدل نقره و برنز گردیدند.

 📣به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام ، در مسابقات ملی مهارت مرحله کشوری که در استان بوشهر  برگزار گردید آقای احمد دوستی  موفق به کسب مدال نقره در رشته کاشیکاری  گردید و همچنین آقای عمران دوستی موفق به کسب مدال برنز در رشته آجرچینی گردید و به اردوی تیم ملی مهارت کشور جهت حضور در مسابقات جهانی مهارت که در سال۲۰۲۴ در کشور  فرانسه برگزار می گردد راه یافتند .


🔹همچنین خانم فاطمه توکلی در رشته طراحی دوخت با کسب مقام ششم موفق به کسب مدالیون برتری گردید  . این مسابقات در استان همدان برگزار گردید .

🔸نیکبخت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام ضمن تبریک این موفقیتها  به فعالان و حامیان حوزه مهارتی شهرستان و قدردانی از حمایتهای فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای شهر تربت جام ، دانشگاه آزاد اسلامی و روسای اتحادیه های صنفی پوشاک و مصالح ساختمانی در راستای آماده سازی این افراد بیان نمود که در دو سال گذشته با شناسایی جوانان مستعد و برنامه ریزی مدون ، بیشتر اعضای تیم مهارتی استان از جوانان تربت جام بوده که موفقیتهای ارزشمندی برای استان خراسان رضوی کسب گردیده است .

🔹 لازم به ذکر است که این مسابقات برای جوانان زیر ۲۱ سال برگزار می گردد و بالاترین سطح مسابقات مهارتی در کشور را دارا می باشد که توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور  در ۴ مرحله شهرستانی،  استانی ، کشوری و جهانی برگزار می گردد .
نظرات:

loader