گزارش مشروح مشارکت مرکز در برگزاری کنفرانس پژوهشهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر
1397/12/11 تعداد بازدید: 233
print
گزارش مشروح مشارکت مرکز در برگزاری کنفرانس پژوهشهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر

به گزارش روابط عمومی مرکز شماره 20 تربت جام ، کنفرانس بزرگ ملی پژوهشهای نوین در مهندسی برق و کامپیوتر به همت موسسه آموزش عالی وحدت شهرستان و با مشارکت چندین دستگاه مختلف دولتی و مردمی از جمله مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام در محل موسسه مزبور در تاریخ هشتم و نهم اسفندماه سال جاری و با حضور جمع بزرگی از دانشگاهیان و دانش پژوهان داخلی برگزار گردید.

قبل از برگزاری کنفرانس،غرفه مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام در محل نمایشگاه احداثی در حاشیه کنفرانس توسط مربی و کارآموزان کارگاه برق ساختمان مرکز آماده گردید.

در این غرفه مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام ،با هدف ارائه توانمندیهای آموزشی مرکز چند نمونه استندهای آموزشی ساخته شده توسط مربی و کارآموزان کارگاه برق مرکزدر معرض دید همگان قرار گرفت.

همچنین قابل ذکر است که فرماندار شهرستان و مسئولین استانی وشهرستانی ادارات  و ایضا دانشمندان و صاحب نظران حاضر در کنفرانس از محل غرفه مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام دیدن کردند.

 در ادامه یکی از بخشهای مهم و اساسی کنگره،برگزاری چندین کارگاه آموزشی با برنامه ریزی مشترک موسسه آموزش عالی وحدت و مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام و حضور اساتید برتر دانشگاهی ایران بود،که در پایان اجرای هر کارگاه با استقرار تیم مرکز در محل برگزاری به شرکت کنندگان در کنگره پس از ثبت نام و اتمام کارگاه تاییدیه حضور در دوره با امضای مهندس سرداریان ریاست مرکز صادر گردید.

شایان ذکر است که ریاست و کارکنان مرکز در تمام مراحل برگزاری کنگره از جمله افتتاحیه و اختتامیه حضور و مشارکت فعال داشتند و در خلال برگزاری از سوی دست اندرکاران اجرایی این کنفرانس مورد تقدیر و تایید قرار گرفتند.

 

نظرات:

loader