بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر افتتاح همزمان 36 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان تربت جام
1402/11/18 تعداد بازدید: 21
print
بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر افتتاح همزمان 36 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان تربت جام

بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر همزمان 36 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان تربت جام با حضور مسئولین استانی و شهرستان افتتاح گردید.

 بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر


افتتاح همزمان 36 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در شهرستان تربت جام

📣به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام ، بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ، 36 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای بصورت همزمان  و با حضور فرماندار ، معاونت آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی و روسای ادارات آموزش و آموزشگاههای آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و همچنین جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان افتتاح گردید .

🔹نیکبخت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام بیان نمود فرآیند صدور مجوز آموزشگاههای آزاد در دولت سیزدهم تسهیل گردیده است بطوری که از ابتدای این دولت بیش از 60 آموزشگاه در این شهرستان افتتاح گردیده است و در حال حاضر 103آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در این شهرستان فعال می باشد . این آموزشگاهها در رشته های مختلف مهارتی اعم از طراحی دوخت ، صنایع دستی ، هنرهای تجسمی ، مراقبت و زیبایی و ... مشغول به ارائه آموزشهای مهارتی می باشند

🔹 آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای بعنوان بخش خصوصی در کنار مراکز دولتی فنی و حرفه ای ،  نقش بسزایی در مهارت افزایی جامعه دارند .
نظرات:

loader