برگزاری همایش گرامیداشت هفته معرفی مشاغل وبرگزاری کارگاه آموزشی (ورکشاپ) ربان دوزی پیشرفته با حضور خانم دکتر آفاق امیریان مدرس سازمان صدا و سیما
1398/02/09 تعداد بازدید: 302
print
برگزاری همایش گرامیداشت هفته معرفی مشاغل وبرگزاری کارگاه آموزشی (ورکشاپ) ربان دوزی پیشرفته با حضور خانم دکتر آفاق امیریان مدرس سازمان صدا و سیما

به گزارش روابط عمومی مرکز شماره 20 تربت جام ،همزمان با هفته معرفی مشاغل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام با تلاش آموزشگاه طراحی و دوخت ایرسا و حمایت مالی این آموزشگاه اقدام به برگزاری همایش گرامیداشت هفته معرفی مشاغل و کارگاه آموزشی ربان دوزی پیشرفته با حضور استاد کشوری و مدرس سازمان صدا و سیما خانم دکتر آفاق امیریان نمود.

در این مراسم که با حضور گرم و پرشور کارآموزان ،مربیان و هنرآموزان اداره آموزش و پرورش و فعالین و علاقه مندان صنعت طراحی و دوخت و همچنین مسئولین شهرستان به خصوص آقای حمیدی فرماندار ،حجت الاسلام دامن پاک ریاست شورای شهر و دیگر مدیران مرتبط شهرستان در حوزه اشتغال و امور بانوان برگزار شد، در ابتدا سرکار خانم واحدی مدیر و موسس آموزشگاه آزاد طراحی و دوخت ایرسا  با عرض خیر مقدم به مهمانان گرامی ، از اشتغال غالب مهارت دیدگان در حوزه طراحی و دوخت خبر داد.

مهدی سرداریان ریاست مرکز نیز پس از قدردانی از حضور همه مدعوین خصوصا فرماندار محترم و ریاست محترم شورای شهر و همچنین میهمان ویژه مراسم سرکار خانم دکتر آفاق امیریان ،آموزشهای سازمان فنی و حرفه ای را راهی مستعد جهت پرورش نیروی ماهر بازار کار دانست.

 مهندس سرداریان همچنین در ادامه با تشکر از آموزشگاه طراحی و دوخت ایرسا ،این آموزشگاه و دیگر آموزشگاه های فعال در حوزه طراحی و دوخت را موفق در زمینه اشتغال بانوان خواند.

جناب آقای حمیدی فرماندار شهرستان نیز پس از تقدیر از برگزاری چنین مراسم و کارگاه های آموزشی توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای، ایجاد مهارت و تخصص را لازمه اشتغال و کارافرینی دانست و افزود:برای باز نمودن گره اشتغال جوانان و بانوان راهی به جز آموزش های فنی و حرفه ای وجود ندارد.

وی در انتها از زحمات ریاست و پرسنل مرکز و مدیریت آموزشگاه ایرسا به عنوان برگزار کنندگان این همایش قدردانی نمود.

دکتر آفاق امیریان مدرس سازمان صدا و سیما در حرفه طراحی و دوخت نیز با ابراز خرسندی از حضور در شهر تربت جام  بر تاثیر آموزشهای فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پایدار تاکید نمود.

در پایان این همایش به پاس همت و تلاش اشتغال یافتگان برتر  حوزه طراحی و دوخت  با اهدای لوح تقدیر ازتنی چند از این عزیزان قدردانی گردید.

 

نظرات:

loader