برگزاری همایش گرامیداشت هفته معرفی مشاغل با محوریت آموزشهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حرفه مراقبت و زیبایی
1398/02/03 تعداد بازدید: 246
print
برگزاری همایش گرامیداشت هفته معرفی مشاغل با محوریت آموزشهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حرفه مراقبت و زیبایی

به گزارش روابط عمومی مرکز شماره 20 تربت جام ،همزمان با هفته معرفی مشاغل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام با همت آموزشگاه مراقبت و زیبایی دریا و حمایت مالی این آموزشگاه اقدام به برگزاری همایش گرامیداشت هفته معرفی مشاغل با محوریت آموزشهای سازمان آموزش فنی و حرفه ای در حرفه مراقبت و زیبایی نمود.

در این مراسم که با حضور گرم و پرشور کارآموزان و فعالان حوزه مراقبت و زیبایی و همچنین مسئولین شهرستان به خصوص آقای حمیدی فرماندار ،سرهنگ کیانی فرماندهی انتظامی و دیگر مدیران مرتبط شهرستان در حوزه اشتغال و امور بانوان برگزار شد،خانم اسماعیل زاده مدیر و موسس آموزشگاه دریا با عرض خیر مقدم به مهمانان گرامی ،آموزشهای مهارتی در حوزه مراقبت و زیبایی را اقدامی موثر در ایجاد اشتغال بانوان ذکر کرد.

مهدی سرداریان ریاست مرکز نیز پس از قدردانی از حضور همه مدعوین خصوصا فرماندار محترم ،مهارت،همت و علاقه را لازمه ایجاد اشتغال دانست و افزود مراکز فنی و حرفه ای نقشی بی بدیل در ایجاد و ارتقای مهارت کارجویان و شاغلین ایفا می کنند.

مهندس سرداریان همچنین در ادامه اشتغال بیش از 60 درصد کارآموزان این آموزشگاه را سند محکمی در تاثیرگذاری آموزشگاه های آزاد به عنوان بالهای سازمان فنی و حرفه ای ،خصوصا در حرفه مراقبت و زیبایی دانست.

 

 

جناب آقای حمیدی فرماندار شهرستان نیز پس از تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین هفته معرفی مشاغل به همه مهمانان  و علی الخصوص فعالان حوزه کار ،مهارت و اشتغال،نقش خدمات مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سرعت بخشیدن به تولید شغل و همچنین نگهداشت اشتغال موجود را تاثیر گذار و غیر قابل اغماض برشمرد.

 

 

وی در انتها از زحمات ریاست و پرسنل مرکز و مدیریت آموزشگاه دریا به عنوان برگزار کنندگان این همایش قدردانی نمود.

در پایان این همایش به پاس همت و تلاش اشتغال یافتگان برتر  حوزه مراقبت و زیبایی با اهدای لوح تقدیر ازتنی چند از این عزیزان قدردانی گردید.

 

نظرات:

loader