افتتاح کارگاه آموزشی فرآوری خشکبار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام
1402/11/18 تعداد بازدید: 28
print
افتتاح کارگاه آموزشی فرآوری خشکبار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام

همزمان با ایام الله دهه فجر کارگاه آموزشی فرآوری خشکبار مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام با حضور مسئولین استانی و شهرستان افتتاح گردید.

 📣به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام ، همزمان با ایام الله دهه فجر کارگاه آموزشی فرآوری خشکبار این مرکز با حضور فرماندار و مسئولین  دستگاههای اجرایی شهرستان و همچنین معاونت آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای و روسای ادارات آموزش و آموزشگاههای استان افتتاح گردید .


🔹 نیکبخت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام بیان نمود با توجه به نیاز سنجی آموزشی انجام شده از دستگاه های اجرایی منجمله جهاد کشاورزی ، مجتمع آموزش عالی ، آموزش و پرورش و ... این کارگاه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید . هدف از راه اندازی این کارگاه پاسخ به نیازهای آموزشی جامعه هدف اعم از افراد جویای کار  ، دانشجویان ، دانش آموزان و... همچنین فراهم نمودن بستر آموزش همراه با تولید می باشد . 


🔹این نوید به شهروندان داده می شود افرادی که تقاضای فعالیت و اشتغال در حوزه عرق گیری گیاهان دارویی و فرآوری خشکبار را دارند علاوه به برگزاری دوره های آموزشی رایگان ، بتوانند از خدمات این کارگاه با تخفیفات ویژه در راستای تولید عرقیات گیاهان دارویی و خشک کردن انواع میوه و سبزیجات با هدف کاهش هزینه های تولید و پایدارسازی اشتغال آینده استفاده نمایند
نظرات:

loader