افتتاح نمایشگاه آموزش ،تولید و فروش در محل آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پریوار
1398/01/06 تعداد بازدید: 272
print
افتتاح نمایشگاه آموزش ،تولید و فروش در محل آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پریوار

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام،همزمان با آغاز سال جدید آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد پریوار اقدام به برگزاری نمایشگاه توانمندیهای آموزشی با هدف تحقق امر آموزش ،تولید و فروش و عرضه محصولات مهارت دیدگان در محل آموزشگاه نمود.

این نمایشگاه همچنین با حضور آقای رحیمی ریاست اداره میراث فرهنگی و گردشگری ،مولوی خیری ریاست حوزه علمیه اهل سنت امیر حمزه و ریاست و کارکنان مرکز افتتاح گردید و توسط بخشی از مسئولین از جمله معاونت محترم فرمانداری و جمع کثیری از مدیران آموزشگاه ها و دیگر اقشار مردمی مورد بازدید قرار گرفت.

در این نمایشگاه که محصولات تولیدی کارآموزان و مهارت دیدگان آموزشگاه به نمایش گذاشته شده بود بسیاری از بازدید کنندگان پس از رویت آثار به خرید برخی اقلام اقدام نمودند.

مهندس سرداریان ریاست مرکز شماره 20 تربت جام در حاشیه دیدار و افتتاحیه نمایشگاه از افتتاح همچنین مجموعه های نمایشگاهی که همزمان با ارائه مصنوعات تولیدی اقبال فراگیری مهارت را در افراد افزایش داده و از سویی دیگر با فروش محصولات انگیزه کار را در مهارت دیدگان دو چندان می نماید استقبال نمود.

آقای رحیمی ریاست اداره میراث فرهنگی شهرستان هم با تقدیر از فعالیتهای مهارتی مرکز و آموزشگاه های آزاد زیر مجموعه آن در حوزه آموزش صنایع دستی و گردشگری و کمک به رونق تولید این بخش ،در جهت کمک و مشاوره و هدایت به این مجموعه ها اعلام آمادگی نمود.

نظرات:

loader