افتتاح اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان (TMC) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام
1402/11/18 تعداد بازدید: 30
print
افتتاح اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان  (TMC)  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام

همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان (TMC) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام با حضور مسئولین استانی و شهرستان افتتاح گردید.

 همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر


افتتاح اولین مرکز مدیریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان  (TMC)  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت جام

📣 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام ، اولین مرکز مدیریت مهارت آموزی و مشاوره شغلی دانشجویان (TMC) در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان و  با حضور فرماندار ، معاونت آموزش ، پژوهش و برنامه ریزی و روسای ادارات آموزش و آموزشگاههای آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و ریاست و هیات رئیسه این دانشگاه افتتاح گردید.

🔹 نیک بخت رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام هدف از راه‌اندازی این مرکز را با نگاه هر دانشجو یک مهارت ، و توانمند نمودن دانشجویان در حوزه های مهارتی مختلف در کنار تحصیلات دانشگاهی بمنظور بستر سازی جهت ایجاد اشتغال آینده این افراد دانست . در حال حاضر در این مرکز سه دوره مهارتی کوتاه مدت با حضور ۴۸ نفر از متقاضیان در حال برگزاری است.

🔹در پایان این مراسم  از عمران دوستی علیائی دانشجویی این واحد دانشگاهی به پاس کسب مدال برنز ملی مهارت مرحله کشوری در رشته آجر چینی و راهیابی وی به دوره آماده سازی مرحله جهانی(فرانسه2024) با اهدای لوح یادبود و جایزه، تقدیر  گردید.
نظرات:

loader