مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: بیش از هزار نفر دوره آموزش در کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی در 9 ماهه امسال به اجرا در آمده است
1396/11/08 تعداد بازدید: 426
print

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: در 9 ماه ابتدایی سال جاری هزار و 347 نفر دوره آموزش در کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی به اجرا در آمده است. وی افزود: این آموزش های در قالب 288 هزار و 122 نفر ساعت اجرایی شده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی گفت: بیش از هزار نفر دوره آموزش در کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی در 9 ماهه امسال به اجرا در آمده است.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی اظهار کرد: در 9 ماه ابتدایی سال جاری هزار و 347 نفر دوره آموزش در کارگاه های مهارت آموزی در محیط کار واقعی به اجرا در آمده است.

وی افزود: این آموزش های در قالب 288 هزار و 122 نفر ساعت اجرایی شده است.

وی در توضیح و تبیین این طرح ادامه داد: این مدل آموزشی در راستای اجرایی نمودن بند 2 سیاست های کلی اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و بند5 سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی طرح مهارت آموزی در محیط کار واقعی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار و همچنین استمرار و تثبیت اشتغال فرصت های موجود و مورد نیاز جامعه  به ویژه در مشاغل خرد و خانگی و با استفاده از ظرفیت های بخش های غیردولتی در توسعه آموزش های مهارتی و نیز برای استفاده از ظرفیت های آموزشی موجود در محیط های کارگاهی و در راستای توسعه و تنوع الگوهای آموزشی تدوین گردیده است.

نظرات:

loader