رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور :همراه با تیم ملی مهارت در مسیر تعالی کشور هستیم
1396/07/18 تعداد بازدید: 426
print
 رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور :همراه با تیم ملی مهارت در مسیر تعالی کشور هستیم

رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بیان داشت: همراه با تیم ملی مهارت در مسیر تعالی کشور هستیم. به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، محمدامین سازگارنژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس این سازمان در دیدار با اعضای تیم اعزامی به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت - ابوظبی 2017 با بیان اینکه رقابت کنندگان، کارشناسان در فرآیند آماده سازی تیم ملی مهارت کشورمان زحمت زیادی کشیده اند، برای تیم ملی مهارت کشورمان در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت آرزوی موفقیت کرد.

 رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور :همراه با تیم ملی مهارت در مسیر تعالی کشور هستیم


 

رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور بیان داشت: همراه با تیم ملی مهارت در مسیر تعالی کشور هستیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، محمدامین سازگارنژاد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس این سازمان در دیدار با اعضای تیم اعزامی به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت - ابوظبی 2017 با  بیان اینکه  رقابت کنندگان، کارشناسان در فرآیند آماده سازی تیم ملی مهارت کشورمان زحمت زیادی کشیده اند، برای تیم ملی مهارت کشورمان در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت آرزوی موفقیت کرد.

رییس سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور با بیان اینکه ما یک صورت داریم که جنبه مادی پیدا می کند و یک سیرت داریم که جاودانه می ماند افزود: بزرگانی که در عرصه علم به بشر خدمت کرده اند سیرت، درک و تعهد آنها برای سالها باقی مانده است.

وی در ادامه مسابقات ملی مهارت را فرصت مناسبی برای کسب تجارب بین المللی و کسب موفقیت در عرصه علم دانست.

محمدامین سازگارنژاد از ایجاد تشکیلاتی برای حمایت از مدال آوران خبر داد و بیان داشت: در این تشکیلات همه مدال آوران عضو هستند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: ما قبل از اینکه قدرشناس اعضای تیم ملی مهارت باشیم بایستی خودشان قدرشناس بزرگی و توانمندی خودشان باشند.

وی در ادامه از اعطای وام 100 میلیون تومانی به مدال آوران چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت- ابوظبی 2017 خبر داد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه سرعت و دقت رمز موفقیت است افزود: روحیه اعضای تیم ملی مهارت کشور مان را ستودنی دیدم و همه امکانات فراهم شده است تا تیم ملی مهارت کشور مان در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت موفق شوند.

 

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: اعضای تیم ملی مهارت بایستی تمام توانمندی خود را در چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت به عرصه ظهور برسانند.

نظرات:

loader