دیدار با فرماندار شهرستان خواف در دومین روز از هفته ملی مهارت
1398/05/03 تعداد بازدید: 647
print
دیدار با فرماندار شهرستان خواف در دومین روز از هفته ملی مهارت

پرسنل و مربیان مرکز فنی و حرفه ای شهرستان به همراه مدیران آموزشگاه های آزاد در دومین روز از هفته ملی مهارت با فرماندار محترم شهرستان دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواف، در روز سه شنبه مورخه 98/5/1 ساعت 13، پرسنل مرکز فنی و حرفه ای به همراه مدیران آموزشگاه های آزاد در محل فرمانداری با جناب آقای مهندس عبدالرضا سپهری، سرپرست محترم فرمانداری شهرستان، دیدار کردند. این جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد. سپس سرپرست مرکز، سرکار خانم تیموری، ضمن تقدیر از فرماندار محترم به دلیل ترتیب این ملاقات صمیمانه، توضیحاتی در مورد عملکرد مرکز در یک سال اخیر ارائه داد. در ادامه جناب آقای علیمیرزایی، کارشناس مرکز، در مورد عملکرد واحد آزمون و اقدامات صورت گرفته گزارشی ارائه داد. سپس سرکار خانم شریفی، کارشناس آموزش مرکز، گزارشی در مورد دوره های برگزار شده در یک سال اخیر و تعهدات سال 98 مرکز ارائه نمود. در ادامه مدیران آموزشگاه های آزاد ضمن بیان مشکلات پیش روی این آموزشگاه ها، درخواست های خود را از مسئولان جهت افزایش هر چه بهتر بهره وری آموزشی مطرح کردند.

مهندس سپهری، فرماندار محترم شهرستان، ضمن خوشامدگویی به حاضرین و تبریک هفته ملی مهارت، مشکلات مطرح شده را بررسی نموده و قول مساعد جهت پیگیری درخواست ها از مراجع ذیصلاح را دادند. این جلسه در ساعت 15:30 با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به پایان رسید.

نظرات:

loader