برگزاری جلسه هم اندیشی جهت بررسی فرصت های همکاری بین اداره فنی و حرفه ای شهرستان خواف و شرکت توسعه فراگیر سناباد
1402/03/03 تعداد بازدید: 38
print
برگزاری جلسه هم اندیشی جهت بررسی فرصت های همکاری بین اداره فنی و حرفه ای شهرستان خواف و شرکت توسعه فراگیر سناباد

در جلسه ای که صبح سه شنبه دوم خرداد ماه در محل شرکت توسعه فراگیر سناباد با حضور سرپرست و کارشناس آموزش مرکز فنی و حرفه ای خواف و کارشناسان آموزش و مهندسین شرکت توسعه فراگیر سناباد برگزار شد...

بخش اعظمی از نیروی کار شهرستان خواف، در معادن و شرکت های وابسته شاغل می باشند.  همین امر ضرورت همکاری ادارات و شرکت های معدنی را برای جلب رضایت قشر کارگر دوچندان می کند. مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خواف هم در بازدیدی که از شرکت توسعه فراگیر سناباد به عمل آمد، به بررسی پتانسیل های همکاری با این شرکت معدنی پرداخت.

در جلسه ای که صبح سه شنبه دوم خرداد ماه در محل شرکت توسعه فراگیر سناباد با حضور سرپرست و کارشناس آموزش مرکز فنی و حرفه ای خواف و کارشناسان آموزش و مهندسین شرکت توسعه فراگیر سناباد برگزار شد، طرفین بر لزوم همکاری در امر آموزش در ابعاد مختلف تاکید کردند. در این جلسه، برگزاری آموزش برای نیروی کار مطابق نیاز صنعت، برگزاری کلاس های آموزشی برای خانواده‌ی پرسنل و دیگر برنامه ها که به زودی اخبار آن منتشر می شود، به تصویب رسید.

خانم مهندس تیموری، سرپرست مرکز فنی و حرفه ای خواف ضمن ابراز خشنودی از نتایج این جلسه افزود: مرکز فنی و حرفه ای خواف، علاوه بر کلاس های فنی جهت کارگران و مهندسین، آماده ی برگزاری انواع کلاس های هنری در رشته های صنایع پوشاک، صنایع دستی، هنرهای تزئینی و ... در شیفت صبح و عصر برای رفاه حال خانواده ی عزیز پرسنل شرکت توسعه فراگیر سناباد می باشد.

مهندس حسنی پور، مسئول آموزش شرکت توسعه فراگیر سناباد نیز اضافه کرد: بسیار جای خوشحالی است که با همکاری اداره فنی و حرفه ای شهرستان خواف و شرکت توسعه فراگیر سناباد سیمیدکو، بتوانیم گامی رو به جلو جهت ارتقای نیروی کار و همچنین افزایش سطح رفاه خانواده‌ی این عزیزان برداریم.

نظرات:

loader