برگزاری جلسه هم اندیشی جهت بررسی فرصت های همکاری بین اداره فنی و حرفه ای شهرستان خواف و شرکت اپال پارسیان سنگان
1402/03/04 تعداد بازدید: 46
print
برگزاری جلسه هم اندیشی جهت بررسی فرصت های همکاری بین اداره فنی و حرفه ای شهرستان خواف و شرکت اپال پارسیان سنگان

در جلسه ای که با حضور سرپرست و کارشناس آموزش مرکز فنی و حرفه ای خواف و مدیر منابع انسانی و کارشناسان آموزش شرکت اپال پارسیان سنگان برگزار شد، طرفین بر لزوم همکاری در امر آموزش در ابعاد مختلف تاکید کردند.

"آموزش های فنی و حرفه ای باید توسعه یابد." این سخن مقام معظم رهبری همراه نیروی محرکه خانواده سازمان فنی و حرفه ای جهت خدمت رسانی به مردم شریف ایران بوده است. در همین راستا مرکز فنی و حرفه ای خواف با حضور در جلسات مختلف هم اندیشی، در تلاش برای همکاری با دیگر ادارات و شرکت ها می باشد.

در جلسه ای که صبح سه شنبه دوم خرداد ماه در محل شرکت اپال پارسیان سنگان با حضور سرپرست و کارشناس آموزش مرکز فنی و حرفه ای خواف و مدیر منابع انسانی و کارشناسان آموزش این شرکت برگزار شد، طرفین بر لزوم همکاری در امر آموزش در ابعاد مختلف تاکید کردند. در این جلسه، برگزاری آموزش برای نیروی کار مطابق نیاز صنعت، برگزاری کلاس های آموزشی برای خانواده‌ی پرسنل و دیگر برنامه ها که به زودی اخبار آن منتشر می شود، به تصویب رسید.

خانم مهندس تیموری، سرپرست مرکز فنی و حرفه ای خواف ضمن ابراز خشنودی از نتایج این جلسه افزود: مرکز فنی و حرفه ای خواف، علاوه بر کلاس های فنی جهت کارگران و مهندسین، آماده ی برگزاری انواع کلاس های هنری در رشته های صنایع پوشاک، صنایع دستی، هنرهای تزئینی و ... در شیفت صبح و عصر برای رفاه حال خانواده ی عزیز پرسنل شرکت اپال پارسیان سنگان می باشد.

مهندس سیدی، مسئول منابع انسانی شرکت شرکت اپال پارسیان سنگان نیز اضافه کرد: این شرکت همواره آماده و در حال برنامه ریزی برای برگزاری کلاس های آموزشی برای کارگران، مهندسین و کارشناسان خود و همینطور خانواده ی ایشان می باشد. این کلاس ها که در بخش های مختلف عمومی، فنی و تخصصی، اوقات فراغت و ... اجرا می شود، با هدف ارتقای مهارت نیروی کار و همچنین افزایش سطح رفاه این عزیزان برگزار می گردد. امیدواریم با همکاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان، بتوانیم خدمات جدیدی علاوه بر آنچه تاکنون انجام شده، به پرسنل عزیز شرکت ارائه دهیم.

 

نظرات:

loader