برگزاری جشن ملی مهارت
1396/05/05 تعداد بازدید: 708
print
برگزاری جشن ملی مهارت

جشن شادمانی به مناسبت هفته ملی مهارت و گرامیداشت دهه کرامت در تاریخ 96/05/4 ساعت 6 عصر در محل پارک وحدت خواف برگزار شد .

با توجه به تقارن هفته ملی مهارت با دهه مبارک کرامت این مرکز جشن شادمانی در محل  پارک وحدت خواف برگزار نمود با توجه به تقارن هفته ملی مهارت با دهه مبارک کرامت این مرکز جشن شادمانی در محل . این 

جشن به منظور گرامیداشت هفته ملی مهارت با دعوت قبلی و با حضور معاونت محترم فرماندار جناب آقای مهندس یوسفی ،رییس دفتر نماینده جناب آقای مهندس امین نژاد , بخشدار مرکزی جناب آقای مهندس جنگی ، ریاست اداره صنعت و معدن جناب آقای  مهندس صنعتی , معاونت محترم آموزش و پرورش برادر بررودی , پرسنل مرکز , مربیان مرکز و همچنین عموم مردم شهرستان در محل پارک وحدت خواف برگزار شد .

این جشن با تلاوت چند از آیات کلام الله و سرود پرچم و خیرمقدم مدیریت مرکز فنی و حرفه ای آغاز شد . مهندس وهابی گزارشی از فعالیت های فنی و حرفه ای ارائه نمود و بعد از آن معاونت  محترم فرمانداری جناب آقای  مهندس یوسفی ضمن گرامیداشت این ایام از نقش مهارتهای فنی و حرفه ای  در رفع بیکاری و حوزه های فنی و حرفه ای و ثبت نام در سایت کارورزی جهت فارغ التحصیلان دانشگاهی مطالبی ارائه نمود.

این جشن با حضور خانواده های فنی و حرفه ای و عموم مردم همراه با برنامه های متنوع از جمله دکلمه ، رباعی ، شعبده بازی ، تئاتر ، ساز و دهل و رقص چوب بازی با لباس های محلی و اهدای جوایز و لوح تقدیر با امضای فرماندار و رئیس مرکز به کارکنان و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای اهدا شد . در پایان مهندس یوسفی و مسئولین و خانواده های فنی و حرفه ای در  ضیافت شام در محل رستوران حضور بهم رساندند . 

نظرات:

loader