دکترگرمابی در مراسم افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهیِ مجتمع فولاد خراسان : ضروری است مهندسان ما علاوه بر آموزش تئوری در دانشگاه ها، مهارت عملی هم پیدا کنند.
1396/06/04 تعداد بازدید: 454
print
 دکترگرمابی در مراسم افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهیِ مجتمع فولاد خراسان  : ضروری است مهندسان ما علاوه بر آموزش تئوری در دانشگاه ها، مهارت عملی هم پیدا کنند.

دکترگرمابی در مراسم افتتاح مرکز آموزشیِ بین‌کارگاهیِ مجتمع فولاد خراسان، با حضور مدیر کلّ مرکز آموزش فنّی و حرفه‌ای استان، فرماندار، فرمانده‌ی انتظامی شهرستان و مسئولان مجتمع فولاد ضمن تبریک هفته‌ی دولت و خدا قوت به دولت‌مردان شهرستان، بیان کرد: امروز گوشه‌ای از خدمات دولت‌مردان را دیدیم که با دست خالی کارهای بزرگ انجام داده‌اند، من خوشحالم در یکی از بهترین واحدهای صنعتی کشور هستم، قطعا پیوند میان مرکز آموزش فنّی و حرفه‌ای و صنعت شهرستان در این مجتمع و برگزاری دوره‌های آموزشی بسیار مفید واقع خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: ضروری است آنچه که مهندسان ما در قالب تئوری در دانشگاه می‌آموزند، به صورت آموزش عملی هم بیاموزند.

دکترگرمابی در رابطه با تحقیقی علمی گفت: در این تحقیق تعدادی دانشجو به صورت شفاهی مورد آموزش قرار گرفتند و بعد از ۶ ماه تنها ۱۵ درصد آموزش را به یاد داشتند، بعد به صورت تصویری آموزش دیدند و چند درصدی به یادگیریشان اضافه شد، سپس به آنها گفتند آنچه آموخته‌اید به دیگران آموزش دهید، باز هم چند درصدی به قدرت یادگیری افزوده شد، در نهایت مقرر شد به صورت عملی تحت آموزش قرار گیرند و به این شکل، یادگیری تا میزان ۷۰ درصد افزایش یافت، نتایج این تحقیق تأثیر آموزش عملی و حرفه‌ای را نشان می‌دهد و خوشحالم فولاد خراسان این راه را در پیش گرفته است.

گفتنی است این مرکز آموزشی شامل کلاس‌های آموزشی، سایت، کتاب‌خانه و کارگاه‌های مکانیک و برق است.

نظرات:

loader