باید اقتصاد ایران به اقتصاد پیشرو در منطقه غرب آسیا تبدیل شود
1396/06/04 تعداد بازدید: 340
print
باید اقتصاد ایران به اقتصاد پیشرو در منطقه غرب آسیا تبدیل شود

فرماندار نیشابور در آیین افتتاحیه مرکز آموزش یین کارگاهی مجتمع فولاد خراسان گفت: باید اقتصاد ایران به اقتصاد پیشرو در منطقه غرب آسیا تبدیل شود و این جز بر مبنای بهره وری میسر نمی شود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سعید شیبانی در مراسم افتتاح مرکز آموزش بین کارگاهی مجتمع فولاد نیشابور که همزمان با نخستین روز از هفته دولت با حضور جمعی از مقامات استانی و محلی و اهالی صنعت و رسانه افتتاح رسمی شد، اظهار داشت: یکی از راه‌های ریشه‌کنی فقر و پیشبرد اقتصاد، تقویت آموزش نیروی کار و افزایش مهارت‌های فنی آنها است.

وی افتتاح مرکز مذکور را سبب ارتقای بهره‌وری نیروی انسانی و به دنبال آن، افزایش کیفیت تولید و در نتیجه افزایش راندمان اقتصادی و به دنبال داشتن اقتصاد بهتر دانست و یادآور شد: باید اقتصاد ایران به اقتصاد پیشرو در منطقه غرب آسیا تبدیل شود و این جز بر مبنای بهره‌وری میسر نمی‌شود.

فرماندار نیشابور با اشاره به اینکه  برای آبروی مسؤولیت‌های ما بهای بالا و خون‌های زیادی ریخته شده است که ما باید این آبرو را حفظ کنیم، تاکید کرد: باید مشکلات را به حداقل رساند و این نیاز به تلاش بیشتر دارد که البته تلاش‌های موجود، نوید روزهای بهتری را برای سرافرازی کشور می‌دهد.

شیبانی با تقدیر از بخش خصوصی برای همراهی با پروژه‌ها و برنامه‌های دولت، از خدمات آموزشی مجتمع فولاد خراسان به صنایع نیشابور تقدیر کرد.

در ادامه این مراسم نیز،  مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان، ضمن عرض خیر مقدم و گرامی داشت هفته دولت، متذکر شد: برای تمام دولتمردان آرزوی موفقیت در برنامه‌های آتی را دارم.

سیدحسین احمدی سلیمانی اضافه کرد: یک هزار و 143 نفر نیروی انسانی به صورت مستقیم، 846 نفر نیروی پیمانکاری و 665 نفر نیروی پیمانکاری طرح‌های توسعه و 150 نفر در احداث شرکت سنگان در مجموعه فولاد خراسان، اشتغال به کار دارند.

نظرات:

loader