کارگاه آموزش کارآفرینی در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد برگزارشد .
1400/08/15 تعداد بازدید: 469
print
کارگاه آموزش کارآفرینی در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد برگزارشد .

کارگاه آموزش کارآفرینی در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد برگزارشد . کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه متقاضیان راه اندازی کسب وکار به مدت یک هفته و به درخواست بنیاد برکت از 15 آبان لغایت 19 آبان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلیل آباد برگزار شد.

کارگاه آموزش کارآفرینی در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد برگزارشد .

 

کارگاه آموزشی کارآفرینی ویژه متقاضیان راه اندازی کسب وکار به مدت یک هفته و به درخواست بنیاد برکت از 15 آبان لغایت 19 آبان در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلیل آباد برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی تعداد 60 نفر از شرکت کنندگان در دو گروه خواهران و برادران با مفاهیم اساسی کارآفرینی همچون نوآوری و خلاقیت ، پذیرش ریسک ، چگونگی تامین منابع و تدوین مدل کسب و کار آشنا شدند.

مهندس عربی ریاست مرکز و مدرس این کارگاه گفت: برای سرمایه‌گذاران باید این باور را ایجاد کنیم که زمینه های کارآفرینی را می توان با خلاقیت و ایده پردازی ایجاد و با تلاش و پشتکار گسترش داد.

وی افزود دریافت کنندگان تسهیلات اشتغالزایی برای موفقیت لازم است تا علاوه بر فراگیری مهارت تخصصی شغل خود مهارت های عمومی کسب و کار مانند بازاریابی و قوانین تجارت و اخلاق حرفه ای را بیاموزند .
در ادامه این دوره با حضور آقای صدیقی  ریاست محترم اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و  آقای ملکوتی کارشناس سازمان تامین اجتماعی ، متقاضیان با قوانین و مقررات کار و بیمه و مسائل مربوط به ایمنی و پیشگیری از حوادث آشنا شدند .

نظرات:

loader