غبار روبی گلزار شهدای خلیل آباد به منماسبت هفته ملی مهارت
1400/05/03 تعداد بازدید: 880
print

همزمان با نخستین روز از هفته ملی مهارت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، ریاست مرکز و جمعی از کارکنان مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خلیل آباد و با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهی محترم نیروی انتظامی و فرماندهی محترم سپاه با نثار شاخه ای گل، قبور شهدای را گلباران و عطرافشانی کردند.

 

در نخستین روز از هفته مهارت، گلزار شهدای شهرستان خلیل آباد با حضور ریاست و کارکنان مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خلیل آباد غبارروبی وعطرافشانی شد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خلیل آباد ، همزمان با نخستین روز از هفته ملی مهارت و به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان، ریاست مرکز و جمعی از کارکنان مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خلیل آباد و با حضور فرماندار ، امام جمعه ، فرماندهی محترم نیروی انتظامی و فرماندهی محترم سپاه با نثار شاخه ای گل، قبور شهدای را گلباران و عطرافشانی کردند.

مهندس عربی ریاست مرکز در این مراسم با بیان اینکه روحیه جهادی رویکرد این سازمان در طول سال است، گفت: حضور مجموعه فنی و حرفه ای در جوار شهدا تجدید میثاق با آرمان های امام و انقلاب اسلامی برای پیشبرد اهداف متعالی است.

نظرات:

loader