دوخت ماسک ،لباس سرهمی ،گان توسط کارگاه مهارت آموزی در محسط کار واقعی شهرستان خلیل آباد
1399/02/04 تعداد بازدید: 239
print
دوخت ماسک ،لباس سرهمی ،گان توسط کارگاه مهارت آموزی در محسط کار واقعی شهرستان خلیل آباد

کارگاه مهارت آموزی در محیط کار واقعی مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد از ابتدای شیوع ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت های خود و کمک خیرین اقدام به دوخت 80000 هزار ماسک ، 2000 لباس سرهمی ویژه کادر درمانی ، 2000 دست گان و تعداد زیادی کلاه و آستینک دوخته شده است.

 از ابتدای شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای ماسک، کارگاه خیاطی مهارت آموزی در محیط کار واقعی سوسن شهرستان خلیل آباد با مدیریت سرکار خانم زهرا حسین زاده با حضور تعدادی از مهارت آموزان و خیاطان با استفاده از ظرفیت‌های خود و کمک خیرین اقدام به دوخت ماسک ، گان ، کلاه و آستینک و لباس سرهمی ویژه کادر درمانی بیمارستان‌ها برای جلوگیری از ابتلا به کرونا بصورت خود جوش را آغاز نمودند .


خانم حسین زاده مدیریت کارگاه گفت :

از ابتدای شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم با استفاده از ظرفیت‌های خود و کمک خیرین اقدام به دوخت ماسک ، گان ، کلاه و استینک و لباس سرهمی ویژه کادر درمانی بیمارستان‌ها برای جلوگیری از ابتلا به کرونا اقدام نماییم .

تا کنون در این کارگاه مهارت آموزی80000 هزار ماسک ، 2000 لباس سرهمی ویژه کادر درمانی ،2000 دست گان و تعداد  زیادی کلاه و آستینک دوخته شده است.


وی افزود: بخشی از تولید در بین اقشار مختلف به خصوص اقشار کم درآمد و آسیپ پذیر به صورت رایگان توزیع می‌شود و بخش دیگر نیز برای توزیع عمومی تحویل شبکه بهداشت و داروخانه ‌می‌شود.

خانم حسین زاده همچنین افزود در طول این مدت 30 نفر از بانوان بصورت مداوم و داوطلبانه و بدون هیچ گونه دریافتی و در راستای رسالت انسانی و دینی وکمک به همنوع مشارکت دارند .

مهندس عربی رئیس مرکز آموز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد نیز در این زمینه بیان داشت : با تامین مواد اولیه از سوی خیران این تولیدات در سطح گسترده‌ای انجام شده است


مهندس عربی رئیس مرکز آموز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد با بیان اینکه در موضوع مبارزه با کرونا مهارت در خدمت سلامت است، یادآور شد: سعی ما بر این است که از طریق این خدمت ناچیز در کنار کادر درمان باشیم و دین خود به مردم را ادا کنیم.

نظرات:

loader