جلسه مشترک هم اندیشی مهارت آموزی با مسئولین بسیج سازندگی و بسیج خواهران شهرستان خلیل آباد
1400/02/21 تعداد بازدید: 652
print
جلسه مشترک هم اندیشی مهارت آموزی با مسئولین بسیج سازندگی و بسیج خواهران شهرستان خلیل آباد

جلسه مشترک بررسی و هماهنگی اجرای دوره های مهارت آموزی مرکزآموزش فنی وحرفه ای روز سه شنبه مورخ 21/2/1400 با حضور مسئولین بسیج سازندگی و بسیج خواهران در مرکز آموزش فنی و حرفه شهرستان خلیل آباد برگزار گردید.

جلسه مشترک بررسی و هماهنگی اجرای دوره‌های مهارت آموزی مرکزآموزش فنی وحرفه ای روز سه شنبه مورخ 21/2/1400 با حضور مسئولین بسیج سازندگی و بسیج خواهران در مرکز آموزش فنی و حرفه شهرستان خلیل آباد برگزار گردید.

مهندس عربی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای  خلیل آباد ،  تاکید بر نقش اثر گذار آموزش های مهارتی در توانمند سازی بسجیان برای زندگی بهتر و آینده شغلی آنها گفت: همکاری و تعامل بین بسیج سازندگی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند آثار آسیب‌های مخرب اجتماعی، که ناشی از بیکاری و نداشتن توان فنی است را کاهش دهد و با افزایش توان علمی و مهارتی جوانان گامی در جهت کاهش نرخ بیکاری و پیشبرد برنامه‌های اقتصاد مقاومتی شود.

 

عربی افزود : ارتقای مهارت نیروی انسانی از وظایف فنی و حرفه ای است و آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای آنقدر منعطف است که برای هر جمعیتی برنامه آموزشی داردو با توجه به اینکه باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شد، و هر مجموعه را به عنوان محل آموزش تلقی کرد این مرکز اقدام به اجرای دوره های آموزشی فنی و حرفه ای ویژه خواهران در پایگاه های بسیج مستقر در مساجد شهرستان خواهد نمود.

سپس رجبیون مسئول آموزش مرکز بیان داشت : ازمسئول نیروی انسانی و آموزش پایور سپاه خواست جامعه هدف خودرا به صورت مکتوب به مرکزآموزش فنی وحرفه ای اعلام دارند تا هماهنگی های لازم جهت برگزاری دوره ها صورت پذیردو افزود مرکز آمادگی دارد اقدام به برگزاری دوره های آموزش با عنوان مهارت آموزی در محیط کارواقعی و دیگر حرفه های آموزشی در راستای توانمند سازی برادران و خواهران  بسیجی پایگاه های مقاومت شهرستان انجام دهد.

 

در ادامه سرگرد صفدری مسئول بسیج سازندگی خلیل آباد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان فنی وحرفه ای و استقبال از آموزش‌های مهارتی که توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ارایه می‌شود گفت: بسیج سازندگی آمادگی دارد با تمام تجهیزات و امکاناتی که در اختیار دارد برای توسعه کمی و کیفی مهارت آموزی با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای همکاری نماید و خواهان ارائه لیست دوره های قابل اجرا و نحوه آموزش دورهها به منظور برنامه ریزی شد .

 

در پایان سرکار خانم اکبریان مسئول بسیج حوزه خواهران بیان داشت  خواستار ارتقای مهارت آموزی خواهران بسیجی در سطح روستاها و شهر شد. وی مهارت آموزی را یکی از اولویت های ضروری جامعه و خانواده ها دانست.

 

 

در این جلسه مهندس عابدینی مربی پایور بسیج ضمن بیان دیدگاههای خود در خصوص نحوه اموزش  افزود با توجه به شرایط موجود ، فرصت مناسبی است که بسجیان با فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای با فرهنگ کار، اشتغال و مهارت آموزی بیشتر آشنا شوند.

 



     

 

     

 

 

نظرات:

loader