برگزاری نمایشگاه توانمندیهای مهارتی آموزشگاههای ازاد فنی وحرفه ای خلیل آباد
1400/11/16 تعداد بازدید: 438
print

رئیس مرکز آموزش فنی وحرف ای خلیل اباد : آموزشگاه های در طول سال بیش از ۵۰ نیروی وارد شده به بازار کار دارند و آموزش های آنها منجر به این می شود که کارآموز بتواند یک کسب و کار برای خود راه اندازی کند که این کسب و کار می تواند مشاغل خانگی یا کارگاه تولیدی باشد.

 

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر 1400، امام جمعه وفرماندار شهرستان ازمسابقه " هفت سین برتر" مرکز  آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد

 

 

 

 

 

مهدی عربی رئیس مرکز فنی و حرفه ای خلیل آباد در اختتامیه مسابقات سفره آرایی شهرستان که به مناسبت دهه فجر در محل فنی و حرفه ای برگزار شد، اظهار داشت:

 

 آموزشگاه های آزاد بخش خصوصی شهرستان خلیل آباد که از فنی و حرفه ای مجوز گرفته اند، بخشی از کار فنی و حرفه ای در زمینه های مختلف را به دوش می کشند.

وی با بیان اینکه آموزشگاه های آزاد یک بنگاه آموزشی را در سطح شهرستان ایجاد کرده اند، گفت: این آموزشگاه های در طول سال بیش از ۵۰ نیروی وارد شده به بازار کار دارند و آموزش های آنها منجر به این می شود که کارآموز بتواند یک کسب و کار برای خود راه اندازی کند که این کسب و کار می تواند مشاغل خانگی یا کارگاه تولیدی باشد.

 

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای خلیل آباد با تاکید بر اینکه نمایشگاه امروز بخشی از سفره آرایی هفت سین است که بالغ بر ۱۳ شرکت کننده دارد و آثار شرکت کنندگان ارزیابی و به نفرات برتر هدایایی اهدا خواهد شد.

 

 

 

 

دراین نمایشگاه آموزشگاههای آزاد  مرکز فنی وحرفه ای در زمینه های مهارت های  دوخت لباس، کشاورزی، فرش وصنایع دستی و مهارت های زیبایی شرکت داشتند.

نظرات:

loader