برگزاری جلسه کمیته طرح ایران مهارت در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد
1400/03/08 تعداد بازدید: 775
print
برگزاری جلسه کمیته طرح ایران مهارت در مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد

جلسه کمیته طرح ایران مهارت در سال تحصیلی 1401 – 1400، در روز شنبه مورخ 8/3/1400 با حضور معاون آموزش متوسطه ، کارشناس آموزش و پرورش ، مدیران مدارس رییس و کارشناسان اداره فنی و حرفه ای شهرستان خلیل آباد برگزار گردید.

 جلسه کمیته طرح ایران مهارت در سال تحصیلی 1401 – 1400، در روز شنبه مورخ 8/3/1400 با حضور معاون آموزش متوسطه  ، کارشناس آموزش و پرورش ، مدیران مدارس  رییس و کارشناسان اداره فنی و حرفه ای شهرستان خلیل آباد  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خلیل آباد، اولین جلسه کمیته طرح ایران مهارت در سال تحصیلی 1401 – 1400،  با حضور آقای مهدی عربی ریاست مرکز و کارشناسان اداره فنی و حرفه ای شهرستان در دفتر رئیس مرکز اموزش فنی وحرفه ای  و با حضور رضا حسن نژاد  معاون آموزش متوسطه ، محمد رضا قانعی کارشناس آموزش متوسطه آموزش و پرورش ، برگزار گردید.

 

در این جلسه مهدی عربی ریاست مرکز ، ضمن تقدیر و تشکر از ریاست آموزش و پرورش و همکارانشان به جهت همکاری با فنی و حرفه ای برای اجرای طرح ایران مهارت در سال گذشته، نسبت به اجرای هرچه بهتر این طرح در سال تحصیلی جاری با توجه به محدودیت های ایام کرونا، تأکید کرد.

 

وی همچنین گفت: طرح فوق به تقویت ایجاد زمینه کارآفرینی و تلاش بیشتر جهت شکوفایی استعداد دانش آموزان، کمک فراوانی می کند.

 

در ادامه آقای حسن نژاد معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش  نیز در خصوص برنامه های اداره و این طرح صحبت هایی ارائه نمود و عنوان کر د : ضمن اعلام امادگی استفاده از ظرفیتهای پژوهش سرای مدارس و دیگر امکانات  مدارس عنوان نمود : با توجه به شرایط کرونایی و چالشهای آن برای دانش اموزان ، در صورت اجرایی طرح خواستاراجرای طرح بصورت فشرده تر و با کیفیت برگزار گردد .

 

در پایان هر کدام از مدیران مدارس و اموزشگاههای آزاد  نظرات خود را اعلام نمودند  .

 در پایان جلسه مصوب شد، مدارس مجری طرح از سوی آموزش و پرورش تعیین شوند با استفاده از رشته های ارسالی از سمت مرکز فنی و حرفه ای نسبت به نیاز سنجی و شروع طرح اقدام نمایند و مسئولین آموزشگاهها نیز پیگیر اجرا طرح گردند .

 

 

     

 

   

 

    

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات:

loader