برگزاری جلسه هماهنگی اجرایی نمودن طرح ایران مهارت در شهرستان خلیل آباد
1400/08/26 تعداد بازدید: 787
print
برگزاری جلسه هماهنگی اجرایی نمودن طرح ایران مهارت در شهرستان خلیل آباد

جلسه هماهنگی اجرایی نمودن طرح ایران مهارت در روز چهارشنبه مورخ 1400/8/26 باحضور ریاست محترم اداره آموزش و پرورش ،کارشناس آموزش متوسطه ، تعدادی از مدیران مدارس آموزش و پرورش و مدیران آموزشگاه های آزاد شهرستان ، در مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان خلیل آباد برگزار شد .

برگزاری جلسه هماهنگی اجرایی نمودن طرح ایران مهارت در شهرستان خلیل آباد

 

 

به گزارش مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلیل آباد ، مهدی عربی ، رییس مرکز خلیل آباد، ضمن خیر مقدم و تقدیر از زحمات وعوامل اجرایی این طرح گفت :  امیدواریم  امسال با برنامه ریزی، هم افزایی و مشارکت هم بتوانیم طرح ایران مهارت  را به بهترین شکل ممکن اجرایی نماییم .

عربی در ادامه افزود :  توسعه و تقویت فرهنگ کار و مهارت آموزی،  کمک به نوآوری و کار آفرینی، کشف استعداد و مهارت دانش آموزان از جمله اهداف این طرح نوپا است که در حوزه مهارت آموزی در بین دانش آموزان بسیار موثر خواهد بود .

وی گفت : در خصوص تامین مدرسین  متخصص و تجهیزات مورد نیاز انعطاف لازم و مشارکت حداکثری خواهیم داشت تا بتوانیم در این فرصت فراهم شده نیروی انسانی بسیار کارآمد برای آینده کشور آماده سازی نماییم .

در ادامه آقای روشندل رئیس آموزش و پرورش عنوان نمود : طرح ایران مهارت در راستای آموزش های مهارت آموزی است که در مسیر دست یابی به اهداف بالا دستی آموزش و پرورش به ویژه سند تحول بنیادین موثر خواهد بود .

در این جلسه همچنین آقای عامل کارشناس آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد ، ضمن اعلام آمادگی در اجرای هر چه بهتر این طرح گفت : باید در ابتدا امر نیاز سنجی دقیق صورت گیرد و سپس  با مشارکت همه جانبه بتوانیم به اهداف مورد نظر در این طرح دست یابیم .

در این جلسه همچنین مشکلات و چالش های طرح و راهکارهای پیشنهادی برای اجرای هرچه بهتر آن توسط سایر اعضا ارائه شد .

 

            

  

            

نظرات:

loader