بازدید سرزده فرماندار شهرستان خلیل آباد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان
1400/08/11 تعداد بازدید: 140
print
بازدید سرزده فرماندار شهرستان خلیل آباد از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان

بازدید فرماندار شهرستان خلیل آباد در ادامه سلسله روند بازدیدهای سرزده ازادارات ، در روز سه شنبه مورخ 1400/8/11 به همراه معاونت محترم جناب آقای حسینایی و آقای نوری مسئول روابط عمومی ، این بار به سراغ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آمد و از بخش های مختلف مرکز بازدید و با پرسنل در خصوص مشکلات به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای خلیل آباد ، فرماندار شهرستان  خلیل آباد در ادامه سلسله روند بازدیدهای سرزده ازادارات ، در روز سه شنبه مورخ 1400/8/11 به همراه معاونت محترم جناب آقای حسینایی و آقای نوری مسئول روابط عمومی ،این بار به سراغ مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان آمد و از بخش های مختلف مرکز بازدید و با پرسنل در خصوص مشکلات به گفتگو پرداخت.

دکتر قاسم پور در این دیدارضمن عرض تسلیت به آقای عربی به مناسبت فوت مادرگرامیشان ، با اشاره به اهمیت آموزشهای فنی و حرفه ای در مقوله اشتغالزایی، عنوان نمود : آموزشها بایستی منجر به کسب مهارت،اشتغال و افزایش درآمد عمومی مردم شود ، تا بتوانیم در سالی که به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نامگذری شده، در مسیر توسعه اقتصادی حرکت کنیم در غیراین‌صورت به اهداف مهارت آموزی دست نخواهیم یافت .

 وی افزود: در راستای مهارت آموزی و ایجاد اشتغال پایدار، همه متقاضیان اعم از ساکنان شهرها و روستاهای تابعه در جهت رفع نیازهای مهارتی از دوره‌های مهارتی که در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار می شود بهره‌مند شوند.

وی گفت: هدف از این بازدید، بیان خدا قوت، افزایش روحیه و همدلی بین کارکنان و  از نزدیک در جریان قرار گرفتن نحوه خدمات رسانی به گروههای هدف و متقاضیان مهارت آموزی و اشتغال می باشد .

 

فرماندار شهرستان در ادامه با تقدیر و تشکر از مربیان و پرسنل مرکز، رسالت آموزش فنی و حرفه ای در شرایط کنونی را بسیار مهم و حیاتی دانسته و خواستار تداوم پویایی مرکز  در راستای کاهش نرخ بیکاری در شهرستان شد.

 

در این دیدار مهندس عربی ضمن خیر مقدم به فرماندار محترم و معاونت محترم و جناب نوری ضمن ارائه عملکرد آموزشی مرکز در طول سال 1399 و شمماهه اول سال 1400 مطرح نمود: آموزش های مهارتی لازمه همه بخش ها در توسعه است، ضمن این که نیروی کار آموزش دیده جزو ارکان اصلی توسعه در همه زمینه هاست، بنابراین آموزش های مهارتی بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. و  در این راستا خواستار حمایت فرماندار و کلیه دستگاههای اجرایی از آموزشهای مهارتی شد .

لازم بذکر است در ادامه بازدید ، فرماندار و به همراه ریاست مرکز و مسئول آموزش از آموزشگاه کشاورزی دامون نیز بازدید بعمل آوردند .

نظرات:

loader