بازدید بخشدار مرکزی و روسای تعدادی از ادارات خلیل آباد از پایان دوره کارگاه آموزش "بافت پوشاک دو میل" روستای کلاته شادی از توابع شهرستان خلیل آباد
1399/03/20 تعداد بازدید: 338
print
 بازدید بخشدار مرکزی و روسای تعدادی از ادارات خلیل آباد از پایان دوره کارگاه آموزش "بافت پوشاک دو میل" روستای کلاته شادی از توابع شهرستان خلیل آباد

بازدید بخشدار مرکزی خلیل آباد از پایان دوره کارگاه آموزش "بافت پوشاک دو میل" روستای کلاته شادی از توابع شهرستان خلیل آباد در روز سه شنبه مورخ 99/3/20 در این بازدید مهندس عربی عنوان نمود :کانون توجه مسؤلین و کانون توجه اقتصادی روستا هست. خانم شریعت بخشدار مرکزی خلیل آباد : الان دغدغه مقام معظم رهبری و همه نظام شده مسئله لولید و رونق تولید. ارتقاء سلامت جامعه را روستایی باید در دست خودش قرار دهد.

 بازدید بخشدار مرکزی خلیل آباد از پایان دوره کارگاه آموزش "بافت پوشاک دو میل" روستای کلاته شادی از توابع شهرستان خلیل آباد در روز سه شنبه مورخ 99/3/20


در این بازدید ابتداء مهندس عربی ریاست مرکز خلیل اباد ضمن خیر مقدم به سرکار خانم شریعت بخشدار محترم مرکزی خلیل آباد و خانم تاجری مشاور فرماندار در امور زنان، خانم افتخاری ریاست اداره ارشاد و جناب اسماعیلی ریاست اداره بهزیستی و دهیار و شورای روستای کلاته شادی عنوان کرد :کانون توجه مسؤلین و کانون توجه اقتصادی روستا هست. و اشتغال زنان و بانوان بسیار مهم می باشد. 

وی همچنین از افزود بانوان با فراگیری آموزش‌های مهارتی و ادامه آن با حداقل سرمایه ای که توسط دستگاه‌های ذیربط اعطا می‌گردد می‌توانند پشتیبان قوی برای اقتصاد خانوده اشان باشند و دارای درآمدی مکفی برای خودشان شوند. 

در ادامه سرکار خانم شریعت بخشدار مرکزی خلیل آباد ضمن تقدیر از زحمات و فعالیت‌های مرکز آموزش فنی و حرفه ای خلیل آباد عنوان نمود :
مرکز آموزش فنی و حرفه ای با ایجاد کلاسهای مهارتی و آموزش افراد بخصوص بانوان، آن هنری را که در ذات زن ایرانی هست را بیدار می‌کند. 

خانم شریعت بخشدار مرکزی خلیل آباد :
الان دغدغه مقام معظم رهبری و همه نظام شده مسئله تولید و رونق تولید. ارتقاء سلامت جامعه را روستایی باید در دست خودش قرار دهد.

زنان روستایی خودشان را دست‌کم نگیرند، در چرخه اقتصادی زنان حرف اول را می‌زنند، بزرگترین اقتصاددانان زنان هستند. زنان نباید خودشان را در محیط خانه محدود و محصور نمایند. 
زن باید رشد اقتصادی داشته باشد و این میسر نمی‌شود مگر اینکه در کلاسهای آموزش مهارتی که توسط مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار می‌شود شرکت و حضور داشته باشند. 

خانم شریعت افزود : ریشه تمام موفقیتها و ریشه تمام پیشرفت‌ کشورها و جوامعی که داشته اند مدیون آموزش‌های مهارتی بوده و می باشد. 
بخشدار مرکزی خلیل آباد در ادامه افزود، علت اینکه بعضی از زنان ما نمی‌توانند اقتصاد خودشان را مدیریت نمایند اینست که آن نور الهی که خدا در  وجودشان نهاده را نشناخته اند. 

خانم بخشدار : مقام معظم رهبری بارها فرموده اند مگر می‌توان از این خزانه الهی که خدا در وجود زن نهاده است را در جامعه استفاده نکرد و بی بهره گذاشت. الان دغدغه مقام معظم رهبری و همه نظام شده مسئله " تولید و رونق تولید". ارتقاء سلامت جامعه را روستایی باید در دست خودش قرار دهد. 
در پایان بخشدار مرکزی از زحمات مرکز آموزش فنی و حرفه ای تقدیر و تشکر نمود. 

لازم بذکر است در این بازدید آقای اسماعیلی ریاست اداره بهزیستی، خانم افتخاری ریاست اداره ارشاد، خانم تاجری مشاور فرماندار در امور بانوان، آقای بذری دهیار روستای کلاته شادی و  آقای ایماندوست و خانم هنری از شورای اسلامی روستای کلاته شادی حضور داشتند که از نمونه کارهای کارآموزان بازدید بعمل آوردند.
نظرات:

loader