1397/05/10 تعداد بازدید: 498
print
تقدیراز مدال آوران خراسانی هیجدهمین مسابقات ملی مهارت، در جشن بزرگ مهارت

از مدال آوران خراسانی هجدهمین دروه مسابقات ملی مهارت، در جشن بزرگ مهارت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تقدیر به عمل آمد.

در جشنی که به مناسبت هفته ملی مهارت و مقارن با ولادت حضرت ثامن الحجج (ع) در مشهد برگزار شد، با حضور افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از مدال آوران هجدهمین مسابقات ملی مهارت و کارشناسان اعزامی به این دوره از مسابقات تقدیر شد.

در این مراسم ازامیر ذوقی دارنده مدال طلای رشته آجرچینی، مهدی حسام بجستانی دارنده مدال طلای رشته تبرید و تهویه و همچنین در رشته قنادی از فرزانه توکلیان حقیقی، در رشته جواهرسازی از پوریا رادمهر، در رشته گچکاری ازعماد نادری و در رشته تیمی مکترونیک هم ازامیر حسین عرفانی و احسان صابر اشگذری به عنوان دارندگان مدال نقره  مسابقات تجلیل شد

همچنین در رشته فناوری خودرو از مهدی مرادی، در رشته نقاشی خودرو از مصطفی عجم زیبد، در رشته جوشکاری از امید محمد پیغمبری، در رشته طراحی مهندسی مکانیک از مهدی عباسپور و دررشته تیمی رباتیک نیز از مجتبی تفکری منش و رضا هژبری به عنوان دارندگان دیپلم افتخار هجدهمین مسابقات ملی مهارت تقدیر شد.

کارشناسان مسوول، کارشناسان همراه و کارشناسان معاون اعزامی به این دوره از مسابقات از دیگر افرادی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

نظرات:

loader