شروع به کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ۹ و ۱۰ خرداد در مشهد
1397/03/08 تعداد بازدید: 506
print
شروع به کار ادارات با ۲ ساعت تاخیر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه  ۹ و ۱۰ خرداد در مشهد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد : ادارات دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با دوساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می کنند.

 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی اعلام کرد : ادارات دولتی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با دوساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز می‌ کنند.
 محمد مقدوری با اشاره به شدت بالای آلاینده ها در هوای مشهد و برگزاری جلسه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوا و گردو غبار استان طی ساعتی قبل افزود : در این راستاهمچنین مصوب شد ، بانک ها به روال روزهای عادی کار خود را شروع کرده اما دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.
 وی عنوان کرد : همچنین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تمامی مراکز آموزشی تعطیل خواهند بود به جز امتحاناتی که به صورت هماهنگ و سراسری برگزار می شود.
 وی با بیان اینکه آموزش و پرورش جزئیات بیشتری از تعطیلی مراکز آموزشی به والدین دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد کرد ،افزود : تمامی مهدکودک ها هم در مشهد طی این دو روز تعطیل هستند و در صورت نیاز کارکنان به جز موارد و دستگاه های خاص می توانند از مرخصی استحقاقی استفاده کنند.
  وی با بیان اینکه امروز شاخص کیفیت هوای مشهد در وضعیت بنفش است و پیش بینی های هواشناسی برای فردا اندکی کاهش این آلاینده را نشان می دهد ، گفت : اما این کاهش به حدی نیست که وضعیت خیلی نسبت به امروز بهبود یابد.
 وی تصریح کرد : اما این پیش بینی ها برای روز پنجشنبه حاکی از افزایش شدت آلودگی هوا در مشهد است از این روز برای تعطیلی ادارات فردا بررسی های بیشتر و موضوع به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.
نظرات:

loader