رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم مطرح کرد; اجرای موفق 28 برنامه از طرح سه شنبه های مهارتی
1398/05/02 تعداد بازدید: 274
print
رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم مطرح کرد; اجرای موفق 28 برنامه از طرح سه شنبه های مهارتی

رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم عنوان کرد: تاکنون 28 برنامه از طرح سه شنبه های مهارتی با موفقیت در این مرکز اجرا شده است.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 6 مشهد، طرح سه شنبه های مهارتی که از سال 96 رسما فعالیت خود را آغاز کرد تاکنون موفق به اجرای 28 برنامه در زمینه های مختلف شده است.

رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم با با بیان اینکه سه شنبه های مهارتی تنها یک رویداد نیست بلکه جریانی است که به راه افتاده تا مهارت آموزی را برای افراد جویای کار ترویج دهد عنوان کرد: سه شنبه های مهارتی در قالب سمینارهای 2 ساعته است که می تواند مقدمه مهارت آموزی متقاضیان در زمینه های مختلف باشد .

سیروس نخودچی ادامه داد: سه شنبه های مهارتی محدود به یک یا چند حرفه نیست و در زمینه های مختلف مانند خدمات ، صنعت ، کشاورزی ، حوزه های هنری و ... قابل اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: مالکیت معنوی این طرح متعلق به "مرکز آموزش فنی وحرفه ای شماره 6 مشهد" می باشد اما در تمام مراکز آموزشی قابلیت اجرا دارد و ما می خواهیم با معرفی و اجرای این طرح به جامعه اعلام کنیم که مراکز آموزش فنی وحرفه ای می توانند برای معرفی آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز مورد استفاده قرار گیرند.

رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم عنوان کرد: مجریان هر یک از حوزه های مختلف مهارتی می توانند اصول و مهارتهای آن رشته مورد نظر را به دیگران آموزش دهند و نیز از میان شرکت کنندگان نیروی کار خود را جذب کنند ، هدف ما این است که با برگزاری این طرح سطح عمومی و علمی افراد را افزایش دهیم تا منجر به ایجاد شغل شود.

نخودچی با اشاره به اینکه  این رویداد برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است عنوان کرد: افرادی که به دنبال فراگیری یک مهارت یا آشنایی با تکنولوژی های جدید هستند می توانند این طرح را دنبال کنند.

گفتنی است حدود 1700 نفر تاکنون از این طرح استقبال کرده اند که در پایان هر همایش گواهینامه شرکت در همایش دریافت کرده اند.

نظرات:

loader