بازدید رییس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم بهمراه کارشناسان آموزشگاه آزاد از آموزشگاه های صنایع غذایی و خدمات تغذیه ای به مناسبت روز جهانی غذا
1397/07/24 تعداد بازدید: 374
print
بازدید رییس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم بهمراه کارشناسان آموزشگاه آزاد از آموزشگاه های صنایع غذایی و خدمات تغذیه ای به مناسبت روز جهانی غذا

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 6 مشهد ، همزمان با روز جهانی غذا رئیس این مرکز بهمراه کارشناسان آموزشگاه آزاد از آموزشگاه های صنایع غذایی و خدمات تغذیه ای بازدید کردند.

در روز جهانی غذا - 24مهر ماه (16 اکتبر)  به جهت ارج نهادن به زحمات دست اندرکاران و فعالین در حوزه آموزش های مهارتی مرتبط با صنعت غذا از آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد صنایع غذایی و خدمات تغذیه ای تحت نطم مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم بازدید به عمل آمد.

در این بازدید که توسط رئیس مرکز آموزش مهارتهای پیشرفته ارم به همراه کارشناسان امور آموزشگاههای آزاد این مرکز صورت گرفت به نقش مهم و تاثیر کلیدی آموزشگاه های صنایع غذایی در جهت ترویج فرهنگ استفاده از غذای سالم اشاره شد.

نخودچی با اشاره به این موضوع که خراسان رضوی بعنوان قطب صنایع غذایی کشور شناخته شده است و الزاما می بایست در حوزه ارائه آموزش های مهارتی این صنعت هم پیشتاز باشداعلام کرد: بیشترین مسئولیت در این حوزه متوجه آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد صنایع غذایی و خدمات تغذیه ای است و آموزشگاهها باید به تحقق این امر کمک کنند.

وی  بکار گیری تجهیزات آموزشی مدرن و شبیه سازی محیط کار واقعی در آموزشگاههای صنایع غذایی را از نقاط قوت آموزشگاهها برشمرد و گفت: با ارائه آموزش های کاربردی و متنوع مطابق با نیاز جامعه شاهد افزایش متقاضیان آموزش حرفه های مرتبط با این صنعت خواهیم بود.

لازم به ذکر است در این روز از آموزشگاههای آیلیس ، طعم زیبا و وانیل بازدید به عمل آمد و لوح حاوی پیام تبریک روز جهانی غذا به موسسان و مدیران آموزشگاه های مذکوراهدا شد.

loader