دیدار اعضای شورای شهر شهرستان و ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد با مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی
1398/08/04 تعداد بازدید: 506
print
دیدار اعضای شورای شهر شهرستان و ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد با  مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد ، افشین رحیمی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه افزود : خداوند را سپاسگزاریم که توفیق خدمت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی بازار کار که زمینه ساز اشتغال پایدار است را نصیب ما نموده است . وی در ادامه در خصوص رسالت آموزش فنی و حرفه ای و تایید مهارت آموزی در اشتغال کشور و شهرستان توضیحاتی را مطرح نمود .

 دیدار اعضای شورای شهر شهرستان و ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد با  مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد ، افشین رحیمی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی ضمن عرض  خیر مقدم و خوش آمد گویی به حاضرین در جلسه افزود : خداوند را سپاسگزاریم که توفیق خدمت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی  بازار کار که زمینه ساز اشتغال پایدار است را نصیب ما نموده است . وی در ادامه در خصوص رسالت آموزش فنی و حرفه ای و تایید مهارت آموزی در اشتغال کشور و شهرستان توضیحاتی را مطرح نمود .

افشین رحیمی در ادامه مطالبی را در خصوص تفاهمنامه های منعقد شده با دستگاههای دولتی و خصوصی علی الخصوص خیرین مهارت بیان نمود و افزود : آموزش های فنی وحرفه ای در شهرستان تایباد با توجه به هم مرز بودن به کشور افغانستان را یک فرصت مهم است و تاکید بر اجرای دوره های تخصصی برای شهرستان نمود .

در ادامه این نشست اسماعیل نیک محمدی ریاست مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد  افزود : ما قصد داریم با تعامل با شورای شهر تایباد و همچنین سایر دستگاههای اجرایی شهرستان آموزشهای مبتنی بر نیاز این شهررا انجام دهیم  وی همچنین افزود: در شهرستان تایباد 8 کارگاه آموزشی فعال وجود دارد و امیدواریم با مساعدت مدیر کل محترم و شورای شهر شهرستان فرهنگ مهارت آموزی در سطح شهرستان  بهبود پیدا کند .

در ادامه این جلسه طغانی ، رئیس شورای اسلامی شهرستان تایباد ضمن ابراز خرسندی از زحمات بی دریغانه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی جهت ایجاد اشتغال تشکر نمودندو افزودند: در شورای شهر شهرستان تایباد به منظور رفع مشکلات اشتغال و طرح حمایت از کسب و کارهای کوچک را مطرح نموده ایم و در سال رونق تولید از اینکه بتوانیم قدمی در امر اشتغال جوانان شهرستان با همکاری مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان برداریم از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد . در ادامه آقای جهانی  عضو شورای شهر شهرستان نیز در خصوص وضعیت اشتغال جوانان منطقه مرزی و محروم شهرستان مطالبی را عنوان نمود و درخواستهای خود را در خصوص نگاه ویژه اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خراسان رضوی  به شهرستان  تایباد ارائه کرد .

 آقای خدادادی عضو شورای شهر شهرستان تایباد نیز در سخنان خود گفت :  شورای شهر شهرستان تایباد متعلق به همه اقشار مختلف جامعه است و در راستای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال مردم مشتاق هستیم.  وی با اشاره به اینکه یکی از عمده ترین دلایل مراجعات مردمی موضوع اشتغال است تصریح کرد: با توجه به نیاز سنجی های انجام گرفته و درخواست های مردمی حرفه های صنایع دستی ، صنایع تبدیلی و کشاورزی از مدیر کل محترم درخواست تجهیز و راه اندازی و پویا یی مرکز تایباد داشتند . وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از زحمات و اقدامات انجام گرفته افزود : جوانان بیکار و تحصیل کرده برای اشتغال به شورا مراجعه می کنند و اعضای شورا نیز به واسطه حضور در محلات مختلف شهرستان مشکلات بیکاری را به خوبی احساس می کنند و آموزش مهارتی یکی از مهمترین راهکارهای رفع بیکاری است که معرفی می گردد .

نظرات:

loader