افتتاح کارگاه جوشکاری برق مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد
1398/11/23 تعداد بازدید: 593
print
افتتاح کارگاه جوشکاری برق مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر با حضور فرماندار ، بخشدار بخش مرکزی ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کارگاه جوشکاری برق مرکز تایباد افتتاح گردید .

 افتتاح کارگاه جوشکاری برق مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهید عباسیان تایباد به مناسبت گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر با حضور فرماندار ، بخشدار بخش مرکزی ، جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان کارگاه جوشکاری برق مرکز تایباد افتتاح گردید .

در این مراسم اسماعیل نیک محمدی ریاست مرکز ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران در خصوص کارگاه جوشکاری برق  و همچنین رسالت آموزش های فنی وحرفه ای و کارگاه های آموزشی به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ادامه افزود : خوشبختانه با توجه به نیاز سنجی انجام گرفته مرکز تایباد ، نسبت به  احداث  پالایشگاه نفت و بنزین نیاز به حرفه های از قبیل جوشکاری برق احساس می گردد ، در مرکز در این خصوص برنامه ریزی دقیق صورت پذیرفته است .

در ادامه محسن سیاح فرماندار شهرستان ضمن عرض خداقوت و تشکراز زحمات ریاست و کلیه کارکنان از اقدامات انجام شده افزود : آموزش های فنی وحرفه ای شروع یک شغل مناسب برای جوانان می تواند باشد . وی همچنین از  تلاش های سرپرست مرکز و سایر کارکنان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی تقدیر و خواستار برنامه ریزی دقیق در جهت اجرای دوره های آموزشی با کیفیت همچون حرفه مذکور در مسیر اشتغال و رفع معضل بیکاری شد.

فرماندار شهرستان  در پایان ضمن بازدید از کار کلیه کارگاههای آموزشی و همچنین افتتاح و بهربرداری از کارگاه گوهرتراشی از اینکه  زیرساخت های لازم برای ارائه آموزش در زمینه تراش سنگ  به کارآموزان در این مرکز فراهم شده  است ، ابراز رضایت نمود . وافزود :  این مرکز با ارائه آموزش به کارآموزان در راستای اشتغال زایی گام بر می دارد و آینده شغلی جوانان را تضمین می کند.

نظرات:

loader