دستاوردهای حاصل از دیدار با نماینده محترم مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی
1399/07/24 تعداد بازدید: 143
print
دستاوردهای حاصل از دیدار با نماینده محترم مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان رشتخوار در جهت ارتقاء سیستم آموزشی و توانمند سازی نیروی انسانی، نشستی صمیمی با دفتر نماینده محترم مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای هدف از این دیدار را که با پیگیری دفتر نماینده محترم شهرستان صورت پذیرفت، نیل به سیاست های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید از طریق بستر سازی شرایط ارائه آموزش های مهارتی با کیفیت تر و متنوع تر عنوان نمودند. ایشان پس از ارائه عملکرد، توانمندی ها و منابع مرکز، در خصوص مقابله با چالش ها و مشکلات راه کارهایی را پیشنهاد دادند که به اختصار در دو طبقه کشوری (وضع قوانین مرتبط) و شهرستانی قابل طبقه بندی می باشد. که از آن جمله می توان به درخواست پیگیری جلب مساعدت معین محترم اقتصادی شهرستان (بنیاد علوی)، بنیاد برکت و یا استفاده از خیرین شهرستان جهت تکمیل مجموعه کشاورزی مرکز، لزوم آسفالت محوطه جلوی درب ورودی و  پیگیری نصب فیبر نوری از شرکت مخابرات در راستای راه اندازی آزمون های آنلاین و افزایش سرعت اینترنت و مشکلات مرتبط با مربیان و کارکنان مرکز که قابل طرح در کمیسیون آموزش در مجلس شورای اسلامی می باشد اشاره نمود.

 

جناب آقای چوبی مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده محترم شهرستان با اذعان به جایگاه و نقش آموزش جهت دستیابی به کشوری آباد و پیشرو، حل مشکلات و چالش های ایراد شده را در کنار رسیدگی به سایر دغدغه های نماینده دارای اهمیت دانستند.

 

نظرات:

loader