فرماندار صالح آباد:تاسیس مرکز فنی و حرفه ای نیاز مبرم جوانان صالح آباد است
1398/01/25 تعداد بازدید: 250
print
فرماندار صالح آباد:تاسیس مرکز فنی و حرفه ای نیاز مبرم جوانان صالح آباد است

به گزارش روابط عمومی مرکز شماره 20 تربت جام ،ریاست مرکز با حضور در محل فرمانداری شهرستان صالح آباد با آقای نصیری فرماندار این شهر در جهت راه اندازی شعبه مرکز آموزش فنی و حرفه ای دیدار و گفتگو نمودند.

آقای نصیری پس از تشکر از قبول زحمت و پیش قدم شدن ریاست مرکز تربت جام برای حضور در شهرستان صالح آباد و پذیرش پیشنهاد فرمانداری برای گفتگو و رایزنی در جهت تاسیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای در این شهرستان تازه تاسیس ،آموزشهای فنی و حرفه ای را کلید گشودن مشکل اشتغال  در این شهرستان مرزی و محروم دانست.

فرماندار صالح آباد همچنین ایجاد شهرستان و نیاز به ادارات مستقل ،بعد مسافت تا شهرستان تربت جام،محرومیت مردم و عدم توانایی ایشان در استفاده از خدمات آن مرکز و نیاز مبرم جوانان این منطقه برای بهره مندی از آموزشهای مهارتی را دلایل مهم برای تاسیس مرکز ثابت و مستقل در این شهرستان برشمرد.

وی درادامه از بسیج امکانات فرمانداری و آمادگی تمام ارگانهای مستقر برای استقرار کامل تمامی ادارات و خصوصا مرکز آموزش فنی وحرفه ای در شهرستان صالح آباد خبر داد.

مهدی سرداریان ریاست مرکز تربت جام نیز در ابتدا با ابراز خوشحالی از حضور در شهرستان مرزی صالح آباد آمادگی تام خود جهت رایزنی با مدیر کل محترم و مجموعه ادره کل و کمک و مساعدت کامل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره 20 تربت  را اعلام نمود .

ریاست مرکز پس از اتمام جلسه با فرمانداراز امکانات اداره جهاد کشاورزی صالح آباد بازدید و با ریاست آن اداره گفتگو نمود.

در این گفتگو رئیس اداره جهاد کشاورزی این شهرستان قول مساعد جهت واگذاری محل استقرار کامل مرکز آموزش فنی و حرفه ای را در آن مکان داد .

 

 

نظرات:

loader