دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای با معاون دانشگاه آزاد و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما تربت جام
1396/07/06 تعداد بازدید: 339
print
دیدار رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای  با معاون دانشگاه آزاد و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما تربت جام

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام با معاون دانشگاه آزاد و رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای سما تربت جام دیدار نمود.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش  فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام، مهدی سرداریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام  در این دیدار با اشاره  به خیل عظیم جویندگان شغل تحصیل کرده فاقد مهارت ، تربیت نیروی کار ماهر و متخصص و ارتقای سطح مهارتی آحاد جامعه را در ایجاد اشتغال مولد و پایدار و توانمندسازی نیروی کار غیر قابل انکار دانست . و آمادگی مرکز آموزش فنی و حرفه ای  را جهت تعامل و همکاری متقابل در خصوص آموزش های جوار دانشگاهی  اعلام نمود.

 

در ادامه این نشست دکتر کربلائی  معاون دانشگاه و رئیس آموزشکده  فنی و حرفه ای سما  نیز اظهار داشت: برای بسترسازی توسعه پایدار در کشور باید نظام آموزشی نظری به سمت آموزش‌های مهارتی حرکت کند. وی افزود: باید دانشجویانی را تربیت کنیم که برای پیوستن به بازار کار، نیازمند آموزش‌های مهارتی جدید نباشند و آچر بدست باشند. همکاری متقابل در بحث مهارت آموزی ، تشکیل جلسات همفکری برای ارائه مهارتهای تخصصی و کاربردی منجر به ایجاد اشتغال در استان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نظرات:

loader