تاکید معاون فرماندار بر مهارت آموزی بعنوان مبنای اشتغال پایدار
1396/07/12 تعداد بازدید: 298
print
تاکید معاون فرماندار بر مهارت آموزی بعنوان مبنای اشتغال پایدار

تاکید معاون فرماندار تربت جام بر مهارت آموزی بعنوان مبنای اشتغال پایدار در دومین جلسه شورای مهارت شهرستان تربت جام

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام دومین جلسه شورای مهارت شهرستان با هدف  بررسی راهکارهای لازم جهت عملیاتی نمودن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار   با حضور آقای شافعی معاونت محترم فرماندار شهرستان  و روسای و نماینده های  ادارات  تامین اجتماعی ، تعاون کار و رفاه اجتماعی ، بهزیستی ، بنیاد شهید ، صنعت معدن و تجارت ، کمیته امداد ، رئیس اتاق اصناف و مرکز آموزش فنی و حرفه ای در محل فرمانداری  برگزار گردید.

 

شافعی معاون فرماندار تربت جام  با اشاره به عزم جدی دولت در ایجاد اشتغال پایدار و اعطای تسهیلات اشتغالزایی، مهارت آموزی را محور این سیاست دانست و گفت: تلاش خواهد شد اعطای تسهیلات برابر آموزشها گواهینامه دوره های اموزشی اعطا گردد.
وی فرصت مهارت آموزی در محیط کار واقعی را از این فرصت ها دانست و گفت: در این طرح ها مهارت آموز طی هماهنگی با واحد صنفی در محل کار حضور پیدا می کند و ضمن فعالیت در آن واحد گواهینامه لازم را اخذ می نماید و این مبنای ایجاد اشتغال و اعطای تسهیلات خواهد شد.

شافعی بر لزوم جدیت در اجرای این طرح در شهرستان با همراهی ادارات متولی از جمله صنعت معدن و تجارت و فنی و حرفه ای تاکید و گفت: به زودی این طرح در شهرستان اجرایی خواهد شد .

و در ادامه جلسه آقای سرداریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام ضمن تشکر از آقای شافعی و سایر اعضاء جهت برنامه ریزی جلسه خواستار همکاری بیش از پیش دستگاههای مرتبط در خصوص عمیلیاتی شدن طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در شهرستان شد.

 

نظرات:

loader