به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛ نشست صمیمانه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام با رئیس اداره ورزش و جوانان
1396/07/29 تعداد بازدید: 466
print
به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت؛ نشست صمیمانه رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام  با رئیس اداره ورزش و جوانان

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام به مناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس اداره ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

بهگزارش روابط عمومی مرکز آموزش فنی و حرفه ای تربت جام ، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای به اتفاق همکاران  به مناسبت هفته تربیت بدنی با رئیس اداره ورزش و جوانان  تربت جام دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست آقای مهندس سرداریان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: تربیت بدنی به عنوان یکی از اساسی ترین نیازهای انسان است که سلامت روح و جسم را تامین می کند و برای شادابی ، نشاط و سلامت افراد در جامعه نقش بسیار مهمی دارد.

سرداریان در ادامه  با توجه به اینکه گروه های هدف در مرکز آموزش فنی وحرفه ای  در بحث آموزش های مهارتی اکثرا جوانان هستند . لذا بر تعامل و همکاری بیش از پیش با اداره ورزش و جوانان در برگزاری مسابقات ورزشی ، ورزش های همگانی و همچنین آمادگی مرکز فنی و حرفه ای جهت همکاری با توجه به امکانات سخت افزای و نیروی انسانی موجود در مجموعه مرکز فنی و حرفه ای با اداره ورزش و جوانان  تاکید و درخواست  همکاری متقابل اداره ورزش و جوانان را  مبنی بر در اختیار دادن  امکانات ورزشی در حد توان  از جمله سالن ها  و تجهیزات ورزشی  با تخفیف ویژه جهت استفاده همکاران و کاراموزان فنی و حرفه ای  نمود .

لازم به ذکر است؛ در این نشست صمیمانه آقای خمسه مسئول اداره ورزش و جوانان تربت جام ،  ضمن تشکر  از  آقای سرداریان  و تبریک متقابل هفته تربیت  بدنی و  آمادگی  اداره ورزش و جوانان با فنی و حرفه ای شهرستان را اعلام و افزود باید همه با هم در امور ورزشی  سرمایه گذاری کنیم و باید این تفکر را توسعه دهیم که بحث ورزش هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است که ارزش افزوده آن به زودی برمی گردد. 

شایان ذکر است در این دیدار ریاست مرکز آموزش فنی و حرفه ای  با اعطاء لوح تقدیر ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای خمسه  ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان هفته تربیت بدنی را به وی و کلیه پرسنل تحت امر ایشان تبریک عرض نمود.

نظرات:

loader