برگزاری جلسه نیاز سنجی آموزش های مهارتی روستائیان در زمینه های مورد نظر معین های اقتصادی شهرستان تربت جام
1401/07/11 تعداد بازدید: 161
print
برگزاری جلسه نیاز سنجی آموزش های  مهارتی روستائیان در زمینه های مورد نظر معین های اقتصادی  شهرستان تربت جام

جلسه نیاز سنجی آموزش روستایی با هدف تعیین نیازها و ارائه آموزشهای فنی و مهارتی به همه افراد هدف برای اشتغال در زمینه های مورد نظر معینهای اقتصادی شهرستان تربت جام برگزار شد.

جلسه نیاز سنجی آموزش  های مهارتی روستائیان با هدف تعیین نیازها و ارائه آموزشهای فنی و مهارتی به همه افراد هدف برای اشتغال در زمینه‌های مورد نظر معینهای اقتصادی   با حضور نماینده معین های اقتصادی ، ریاست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام  برگزار شد.

سرداریان ، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان تربت جام در این جلسه گفت: امروزه توسعه آموزش روستایی بر اساس تقاضا و آمایش سرزمینی  یکی از شاخص های موفقیت کشور محسوب می شود که لازمه آن آموزش متناسب نیروی انسانی ماهر و کارآمد است.

وی خاطرنشان کرد : عدم توجه به نیازهای واقعی روستاییان و برنامه های آمایش سرزمینی باعث هدررفتن امکانات و منابع می شود.  نیاز سنجی آموزشی فرایندی در جهت تعیین نیازهای آموزشی و اولویت بندی این نیازها به منظور دستیابی برنامه ریزان و مجریان برنامه های آموزی به درکی روشن در کلیه مراحل برنامه ریزی است.

 

مهدی سرداریان  در ادامه گفت: در این طرح نیازهای منطقه ای روستاییان در جهت توسعه کسب و کارهای روستایی از طریق   تسهیل گران معین های اقتصادی  شناسایی شده و به برنامه ریزان آموزشی کمک می کند تا آموزش های مورد نیاز را به فراخور شرایط منطقه ای هر یک از روستا ها ارایه گردد.

نظرات:

loader